the animal Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 god morgen jeg har fått godkjenningen av alle ore smelterne utenom pedar. Han hadde en "farlig" quest til meg som jeg skulle samle noen ting for han. men det kom aldri opp noe liste for hva han skulle ha:( jeg trykket meg litt for fort imellom så den kom tydlighvis ikke opp. lurte på om noen kunne gi meg listen over hva han skulle ha? det har skjedd før med andre NPCer også men da har jeg bare funnet det de skal ha så gitt det til dem takker for hjelpen på forhånd Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det han ber om er 1 stk Shadowbeast Horn. Ganske beleielig med andre ord, hvis du allerede har et. Noe du tydeligvis ikke har. Men det skal være et par Shadowbeast i nærheten. På platået oppforbi den steinsirkelen har du hytta til en fyr (husker ikke navnet). På venstre side på vei opp til neste nivå/platå ligger det et shadowbeast å lurer i buskene. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Det han ber om er 1 stk Shadowbeast Horn. Ganske beleielig med andre ord, hvis du allerede har et. Noe du tydeligvis ikke har. Men det skal være et par Shadowbeast i nærheten. På platået oppforbi den steinsirkelen har du hytta til en fyr (husker ikke navnet). På venstre side på vei opp til neste nivå/platå ligger det et shadowbeast å lurer i buskene. 7374946[/snapback] hmmm jeg har gjordt det "shadowbeast horn for pedar" questen det har jeg har godkjenning av Wolfklan smeltern har godkjenning av Fireklan smeltern (Kalan) har godkjenning av han som vandrer rundt på leting etter Ore og da tydelig hvis Pedar også da men Ingvar vil ikke prate med meg for det selv om jeg har laget sverdet hans og fått godkjenningen merkelig Lenke til kommentar
xzile Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 god morgen jeg har fått godkjenningen av alle ore smelterne utenom pedar. Han hadde en "farlig" quest til meg som jeg skulle samle noen ting for han. men det kom aldri opp noe liste for hva han skulle ha:( jeg trykket meg litt for fort imellom så den kom tydlighvis ikke opp. lurte på om noen kunne gi meg listen over hva han skulle ha? det har skjedd før med andre NPCer også men da har jeg bare funnet det de skal ha så gitt det til dem takker for hjelpen på forhånd 7374399[/snapback] hvor finner du pedar?? HVOR FINNER DH PEDAR? jeg fant han en gang men husker ikke hvor. send svaret til malen min [email protected] Lenke til kommentar
Mit Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Velkommen til forumet xzile Han er vel mellom O og R i ordet Nordmar på dette kartet: http://worldofgothic.de/gothic3/images/kar...ic3_nordmar.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå