ponnihest Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Hei Jeg forsket på diverse bilder i går, og kom frem til dette, som jeg likte best. Kontrastene er justert i hver kanal. Det er kanskje litt for mye behandlet? Jeg liker det i allefall, men er enig med meg selv om at det kunne vært litt mindre metning i visse farger Det er egentlig et snapshot. Vad tycker ni? Originalen Endret 28. november 2006 av kattekwinnen Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Pent! Spørs hva du er ute etter, noen liker jo neon-uttrykket (men SÅ radikalt er jo ikke dette). Bildet er såpass fint i seg selv at det klarer seg bra med bare litt korreksjon. Prøv de to over hverandre med halvveis gjennomsiktighet. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 En mellomting hadde vært bra. Synes du har vært for hard i etterbehandlingen, slik at de "røde" partiene i ansiktet (blodårer o.l)) blir for fremtredende. Ellers en flott modell :-) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 50/50 av begge bildene. Blir en mellomting hvertfall Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Dette har jeg ikke svart på Kanskje dere synes det ble bedre 50/50, men jeg er ikke enig. Jeg likte veldig godt stemningen i bildet jeg la ut, men kunne godt tenkt meg å gjøre det på ny, og få vekk blodårene som noen påpekte. Det er fryktelig overbehandlet, og ser grisete ut på utskrift. Akkurat nå får jeg det ikke til sånn som det i originalposten:thumbdown: Jeg vet sånn cirka hva jeg gjorde, så jeg får prøve videre. Takk for svar Lenke til kommentar
perottol Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Litt levels, curves, og dodge/burn. Synes at fargene ble litt mer naturlige: Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Ja, men jeg vil ikke ha det naturlig på dette fotoet Lenke til kommentar
skinnybones Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 omg, d ligna på niesa mi! hun heter vel ikke tilfeldigvis signe? Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 omg, d ligna på niesa mi! hun heter vel ikke tilfeldigvis signe? 7482686[/snapback] Nei, min tanteunge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå