Gå til innhold

Gravemaskiner i kamp - hvordan mer dramatisk?

Onkel

Anbefalte innlegg

Ideen er rivningsplassen som arena for en kamp mellom maskinen og huset, en kamp på liv og død. Huset har selvfølgelig ikke en sjanse, det blir en stygg massakre og gravemaskinen står igjen som seierherre.

post-9200-1164693161_thumb.jpg

post-9200-1164693182_thumb.jpg

(Men så kommer en annen gravemaskin snikende... En ny rival? Hvem blir stående igjen og får pare seg med sementblanderen?)

post-9200-1164693198_thumb.jpg

Spøk til side, jeg synes dette var et godt utgangspunkt. Men får det ikke helt til å bli så dramatisk som jeg hadde håpet. Hva er galt? Hva kan gjøres på nytt? Kan ideen komme enda klarere fram på noen måte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spøk til side, jeg synes dette var et godt utgangspunkt. Men får det ikke helt til å bli så dramatisk som jeg hadde håpet. Hva er galt? Hva kan gjøres på nytt? Kan ideen komme enda klarere fram på noen måte?

Tror du må bak spakene på gravemaskinene for å få det litt mer dramatisk :o) Før du tar bilde, altså. Men det er vel ikke sikkert at rivningsfirmaet tillater...
Lenke til kommentar

Bilde nr en var best. her kunne du for.eks. spurt om tillatelse til å ta bilde inni det avgjerdede området. veggen til venstre som er halveis revet har garantert et vindu. Du kunne bedt dem om å kjøre nærmere med gravemaskinen å løfte plogen. Så tar du bilde nedenfra, ooh yeah! Det hadde blitt bra! Å jeg som ikke driver med fotografering engang! :D

Lenke til kommentar
Så tar du bilde nedenfra, ooh yeah! Det hadde blitt bra!

Trodde ikke at flere skulle slenge seg på erotiseringen av gravemaskinene (eh, det ER fortsatt det vi snakker om her...?) :p

Nedenfra er en god ide ja. Får huske det til neste gang, rivingen har gått såpass mye lenger at motivet er borte vekk.

Ellers, min egen mening: jeg syntes også at eneren var best, med silhuetten av grabben og de nesten usynlige diagonalene mellom hjørnene som lager en X (og alle vet at der det er markert med en X, der skal man grave). Men jeg har faktisk blitt gradvis mer fornøyd med lyset, vinkelen og ødeleggelsene i bilde 2. Dramatisk nok for denne gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...