Onkel Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Nok en ren øvelse i form. Greia denne gangen er lyset som antyder sirkler i greinene, opp mot silhuetten av de andre greinene som stråler ut vinkelrett. Kommer det godt nok fram? Er ideen interessant nok? Ellers? Endret 28. november 2006 av Onkel Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Synest dette fungerer bra. Lyset treffer perfekt. Eneste minus må være bygningen i nederste venstre hjørne som trekker litt ned Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ah, DETTE er noe jeg kunne hengt opp på soverommet Onkel! Veldig fint bilde! Men må desverre si meg litt enig med olar0701 .. bygninger ødelegger litt. Får litt amatør preg over det, uten å si at det ser uprofft ut, hvis du skjønner? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Japp, så den bygningen da jeg tok bildet, men det var ingen bedre vinkler å finne. Men så kom jeg på at det går an å vri bildet før man beskjærer. "Litt" kloning i hjørnene senere (DØ, greinjævler!): Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ble veldig bra dette Onkel. Photoshopskills! Om jeg en gang i fremtiden ønsker å printe ut dette å ramme det inn, er det greit for deg? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Takk! Print i vei, bare hyggelig! Bare husk å si ifra hvis noen hotshot kunsthandlere stikker innom og liker det. Edit: hva er det jeg sier, "hvis"? Når! Endret 28. november 2006 av Onkel Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Takk! Print i vei, bare hyggelig! Bare husk å si ifra hvis noen hotshot kunsthandlere stikker innom og liker det. Edit: hva er det jeg sier, "hvis"? Når! 7375295[/snapback] hehe sure will! Jeg kan sende deg en pm når jeg gjør det slik at du kan legge til en sigg i hjørnet eller noe? Ikke det at jeg har så mange kunstelskere på besøk heller.. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå