las^se Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 hei sitter å har planer om å lage meg et kabinett med plass til 2 fullstendige pc'er... stikkord: -aluminium -plexiglass -tilnærmet kubeformet m/hjul under -lcd-skjerm fra bærbar? -integrert switch -kald katode? -noe mer? noen som vet om noen bra hjemmesider som jeg kan få tips fra? (ja, dette er min første mod/selvbygd kabinett) hva synes dere om ide'en? Lenke til kommentar
Kane Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Synes det høres drittøft ut! To pcer i samme kabinett har jeg aldri tenkt på før, men det ville jo vært konge! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 er ikke det "bare" å kjøpe 2 kabinetter, fjerne sidedørene, og skru dem sammen? Lenke til kommentar
las^se Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Den 2002-11-16 14:56, skrev starfish:er ikke det "bare" å kjøpe 2 kabinetter, fjerne sidedørene, og skru dem sammen? hehe... joda, men hvordan vil det se ut? ugly, yes! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Du gav meg nettopp en kjeme bra ide! hehe Menne , går det and og bruke en bærbar lcd sjerm da eller? Lenke til kommentar
las^se Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 det går an, men veldig vanskelig... vet ikke helt hvordan det gjøres.. :sad: men er det noen som har noen bra linker som kan hjelpe meg å komme i gang? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Du kan vel kansje ende opp med noe alla detta.. :smile: Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 V-åtter...LOL :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Den 2002-11-16 14:56, skrev starfish:er ikke det "bare" å kjøpe 2 kabinetter, fjerne sidedørene, og skru dem sammen? Det er bedre å lage noe eget helt fra bunnen av. [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-11-16 17:05 ] Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 hehe.. den v8`ern , sykt ass. Skal jammen det meg ta og lage samme , bare at det er vannkjøling i den ene kassa:) .. Det hadde vert noe får min p4 det ! Lenke til kommentar
Gtyrte Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Angående flere pc'er i ett kaninett. Har tenkt litt på dette selv. Men har kommet fram til at jeg ikke vil ha dual opp av disket stjoner/crommer og lagrings hd. Noen som vet om dette ville vært mulig å delt. Uten å satt opp nettverk mellom maskinen og brukt de som netttverkspartisjoner? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Det må jo bli fryktelig upraktisk om du vil flytte den ene PC'n. Ser ikke helt poenget med å ønske å ha de i samme boks. Dobbelt så tung blir den jo også. PS. det går fint an å sette opp "nettverks-partisjoner". Uansett om PC'ene er montert i samme kasse eller ikke. Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 hmmm hvilken url er de bildene henta fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå