norway Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Fra tid til annen så hører jeg at HD`en tar en pause og "puster" ut , og dette gjør at jeg blir disconected fra servere når jeg spiller blandt annet. Eller , at når HD`en er ferdig med å puste ut , så er jeg død for lenge siden. Disse pausene varer ca 5 sek , men irriterende som bare F , Jeg bruker Barracuda IV. Noen som har tips om hva som er galt, eller vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Send den i retur og be om pengene tilbake eller ny! Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Har du overklokket? Det er ikke sikkert ide-kontrolleren din liker høyere busshastigheter f.eks, har sett situasjoner med det selv. Usatbil strømforsyning kan det også være, er den for liten? Ta også en scandisk/chkdsk og se etter feil... Lenke til kommentar
norway Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 Ingen feil på disken , og jeg har ikke overcloacket. Strømforsyningen er en enermax 350watt , så jeg tipper at det ikke er problemet... Buss , er det noe jeg kan/bør forandre på da? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 hehe, ja jeg vet hvor irriterene slike problem er...=) Prøv en annen hd... Hvis du fremdeles får samme problem, kan du prøve: Å reinstallere Windows Å oppdatere BIOS Kan også prøve å slå av ACPI strømstyring. Hvis ingen av disse tingene funker, tipper jeg at HK'et er defekt. Lenke til kommentar
qingan Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg tror det er harddisken din som går i power-saving mode eller no sånt.. Gå inn i Kontrollpanelen og "Strømstyring". Der kan du bestemme hvor lang tid det tar uten aktivitet før harddisken slår seg av. Lenke til kommentar
norway Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 Virker greit etter at jeg skrudde av strømsparing mode eller hva det heter , takk for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå