asad Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg ser at nyeste programmvare for k800i ikke lar seg installere på vista. Er det andre måter å overføre filer på mellom pc og mobilen? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvis det bare er å overføre filer, så kan det sikkert gjøres med blåtann. For min del fungerer det ikke, men det er fordi jeg ikke har drivere til vista for blåtannenheten. Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Installerte xp igjen jeg Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er det andre måter å overføre filer på mellom pc og mobilen?Hvorfor gjøre det på noen annen måte enn ved hjelp av en minnekortleser? Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Er det andre måter å overføre filer på mellom pc og mobilen?Hvorfor gjøre det på noen annen måte enn ved hjelp av en minnekortleser? 7380857[/snapback] Ikke alle har kortleser vettu, og jeg er en av dem ( som ikke har det^^ ) Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvis du har mulighet for å velge mellom "Telefonmodus" og "Overføringsmodus" når du kobler kabelen til PC'en, velg det siste. På min Vista dukker da mobilen og MemoryStick'en opp som hver sin stasjon (Har W810). Så er det bare til å "drag-n-drop" som med vanlige mapper. Just nu installerte jeg MyPhoneExplorer, som funket utmerket i Vista. Dette er et program (uoffisielt) som lar deg redigere kontakter, kalenderen, etc. Var en som tipset i Vista-tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå