Tatti Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei! Sonyericsson w710i, skal finnes i to fargevarianter "Performance Graphite" og "Hatha Violet". Får vi ikke kjøpt den lilla i Norge..?. Er det noen som vet? Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Hei!Sonyericsson w710i, skal finnes i to fargevarianter "Performance Graphite" og "Hatha Violet". Får vi ikke kjøpt den lilla i Norge..?. Er det noen som vet? 7374075[/snapback] Iallefall ingen av "våres" leverandører, som har noen annen farge en "Graphite" i sine varelinjer.. Som igjen vil si, at vi høyst sansynlig iallefall ikke vil få se noen lilla W710i her i Norge i år, da vare linjen ofte "dukker" opp minst en måneds tid, før varen er på lager.. .:CyberMan:. Endret 28. november 2006 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Tatti Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Iallefall ingen av "våres" leverandører, som har noen annen farge en "Graphite" i sine varelinjer.. Som igjen vil si, at vi høyst sansynlig iallefall ikke vil få se noen lilla W710i her i Norge i år, da vare linjen ofte "dukker" opp minst en måneds tid, før varen er på lager.. .:CyberMan:. 7374107[/snapback] Det var det jeg trodde... Får vel kjøpe den "grå/hvite", jeg da... Lenke til kommentar
Manger Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei. Har hatt samme problemet. Her er svaret eg fekk frå Sony Ericson: Sony Ericsson W710i Hatha Violet kommer tyvärr inte att lanseras i Norge. Så lilla utgåve kjem nok aldri i butikkane i Norge...dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå