Gå til innhold

Shadowrun Beta. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Microsoft Game Studios and FASA Studio have announced that a “Shadowrun” beta program is underway. Currently the beta program is limited to Xbox 360 owners; however, the companies may be expanding the beta in the future to include Windows Vista gamers as well.

Shadowrun is the ground-breaking new first-person shooter from the creators of MechWarrior and Crimson Skies. In Shadowrun, magic, technology and weaponry combine to open tactical options never seen in games before.

Summon minions to destroy your opponents. Teleport through walls then glide down on wings like death from above. Play as a member of RNA Global and bring stability to a world rent asunder by the return of magic to the world. Or join the Lineage and struggle to keep magic free, no matter what it does to the planet.

Take part in the Shadowrun beta program.

Gamers that are interested in participating in the Xbox 360 “Shadowrun” beta program can apply by following these instructions:

1. Visit http://connect.microsoft.com.

2. Click on "Invitations" on the left-side menu.

3. You will need to sign in using a valid Windows Live ID before you can continue to the "Invitations" page. (If you have already registered for the Connect site, skip to Step 5.)

4. Please read and accept the Terms of Use Agreement then follow the instructions to register for the Connect site.

5. Enter your Invitation ID in the blank field. Your invitation ID is: SHBS-6YMT-YKHC

6. Click "Go."

7. Complete and submit the short questionnaire. Please enter 105 for the beta code when asked at the beginning of the questionnaire.

8. If you are not redirected immediately to the “Shadowrun” Beta Selection homepage after completing the questionnaire, click the My Participations link on the left hand navigation bar then click the “Shadowrun” program link. This will redirect you to the “Shadowrun” Beta Selection Homepage.

9. Once you are on the “Shadowrun” Beta Selection Homepage, you will need to complete the rest of the registration process by signing up for the forums by clicking the Join the Forums button then click the Welcome to the Official “Shadowrun” Community Forum Sign In button.

10. Wait patiently for us to contact you with further instructions. Check back at http://connect.microsoft.com for further beta announcements.

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The system has encountered an unexpected error. We apologize for the inconvenience. The issue will be addressed as quickly as possible.

Flere som får denne etter registreringen?

7374066[/snapback]

Jepp, får samme greia her!

edit: Når jeg sjekker på My Participation står det alikevel at jeg er invited..

edit II: Nå har jeg ett annet problem, når jeg skal skrive meg inn på survey, så kommer det opp at jeg må skrive inn en ny kode som skulle følge med ett "invitation letter". Hvor kan jeg finne dette?

Endret av Fettgnomen
Lenke til kommentar
The system has encountered an unexpected error. We apologize for the inconvenience. The issue will be addressed as quickly as possible.

Flere som får denne etter registreringen?

7374066[/snapback]

edit II: Nå har jeg ett annet problem, når jeg skal skrive meg inn på survey, så kommer det opp at jeg må skrive inn en ny kode som skulle følge med ett "invitation letter". Hvor kan jeg finne dette?

7374089[/snapback]

Den koden er 105

Har regget meg nå. Gikk fint andre gangen :)

Lenke til kommentar

7374089[/snapback]

7. Complete and submit the short questionnaire. Please enter 105 for the beta code when asked at the beginning of the questionnaire.

Gikk fint her nå. Registrert meg og joinet forumet :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Da får vi bare vente

When we begin inviting we will be initially keeping the beta pool small.  There will only be a small number of initial beta players.  As the beta continues more and more people will be invited.  In other words, don't expect to be in the first wave and don't lose hope if you aren't.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Regga meg jeg også. Så får vi se.

Noen som skrev at de spilte maks antall kvelder i uka og maks antall timer osv... i håp om å komme med?

Jeg gjorde ikke - prøvde å være rimelig ærlig. Men kan jo være de vil ha med folk som ikke er helt proffe også? Men kanskje hard core gutta er de som får starte.

Lenke til kommentar

Noen som skrev at de spilte maks antall kvelder i uka og maks antall timer osv... i håp om å komme med?

Jeg gjorde ikke - prøvde å være rimelig ærlig. Men kan jo være de vil ha med folk som ikke er helt proffe også? Men kanskje hard core gutta er de som får starte.

7374144[/snapback]

Jeg svarte også ærlig :)

Lenke til kommentar

7374144[/snapback]

Det har ikke noe å si hva du velger, da de i betaer av denne typen pleier å ta med alt fra casuals til hardcore. De vil bare ha noen fra hver spillergruppe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvorfor har jeg ikke sett dette før?

Linken funker ikke... Kommer bare til den "connect" siden. :hmm:

EDIT; Fant ut av det, men:

Page Not Found

The content that you requested cannot be found or you do not have permission to view it.

If you believe you have reached this page in error, click the Contact Us link at the bottom of the page to report the issue and include this ID in your e-mail: 9e86ba0a-5404-4afc-8fa1-ea0f9a451f4c

Microsoft Connect welcome page.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...