acemaster Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Hei alle sammen! Jeg har no bestemt meg å kjøpe cameraet HER Men jeg lurer på om det er trygt å kjøpe noe derifra(pixmania altså)?? Jeg hørte at dem har lager i frankrike og at dem sender varene derifra. Takker for alle svar Endret 28. november 2006 av acemaster Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det stemmer. Jeg har kjøpt hos dem og det fungerte fint - helt til forsendelsen. Den ble sittende lenge fast i tollen, jeg måtte selv ringe rundt og finne ut at det var der den var og at tollvesenet måtte ha opplysninger fra meg som personnummer og slikt - noe jeg aldri før har vært borti ved handling fra utlandet, og som jeg mener burde forventes at NOEN skulle sagt noe om til meg når det skjedde. Det er dessverre en del diverse småkrøll som dette med Pixmania, se mer på webshop-erfaringene som ulike kunder har lagt inn her på akam eller hw.no. Men man får varene som avtalt så hvis det er alt som teller tror jeg det skal gå fint. Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Har akkurat no lest mye om pixmania! Hørtes ikke så bra ut det nei! tror ikke jeg kommer til å bestile derifra ! Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg kjøpte MP3-spiller til bilen der, alt gikk greit. Utenom at det tok litt lengre tid i posten enn vanlig. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvis de legger seg ned på bakken og dør, så stiller du meget svakt med tanke på fem års reklamasjonsrett. Nomatica (samme system, fransk butikk som henvendte seg direkte til Norge) gikk konkurs for kort tid siden. Kundene der har ingen rettigheter så lenge kameraet er over garantitiden (normalt et år). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå