Blue--Sky Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 haha :!: nå kommer jeg hvertfall til og holde godt i kontrollen.. Får ny tv i posten på mandag.. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Alle ser jo at de som faktisk klarer å ryke snora så og si bruker all sin makt å faktisk "kaster" kontrollen i Mac1 hastighet. Jeg ville aldri gjort det ihvertfall. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Denne her var genial! http://www.compfused.com/directlink/4259/ Kos dere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Neeei faen!! Den hellvettes videoen der dukker jo opp over alt. Spyr nesten like mye hver gang når det går opp for meg åssen film som er i ferd med å utfolde seg på skjermen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nintendo, Wii have a problem Ser ut som man må stille seg bak en plexi glass vegg alla Mythbusters når man skal spille Wii for tida. Ellers ender det opp med en skada pasient, nemlig TVen. 7408242[/snapback] *Masse latter* You made my day! Det der er det morsomste jeg har lest på aldri så lenge. Tihi. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Når jeg tenker på det, så har jeg et problem. På min PC: Tastatur pulvisert, mus tilbakelagt unormale lange lengder på unormal kort tid i henhold til en datamus's reisedistanse som egentlig består av mest frem og tilbake og litt sidelengs til tider. PSX og PS2: X antall kontrollere ødelagt, de fleste da de ikke tålte å treffe en murvegg i 200 km/t. Dårlig kvalitet av Sony kanskje... Nintendo konsoller (NES, SNES, N64): laget plast kokaing av styrestikka etter å ha tatt den med på en runddans uten like. Knekt en del NES kontrollere, og herpa et lite antall SNES kontrollere. Så i Wii sitter vi å veiver med kontrolle. Tror jeg den skal forsterkes med litt før den settes i bruk. Om noen ser et "stjerneskudd" i Desember, tenk da at det kan være en Wiimote som er sendt ut i orbit og er på vei ned igjen. Og den kan tilhøre meg, Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Om noen ser et "stjerneskudd" i Desember, tenk da at det kan være en Wiimote som er sendt ut i orbit og er på vei ned igjen. Og den kan tilhøre meg, 7409790[/snapback] Priceless! MEN, tenk dere eit sportspill der man skal kaste ball over lang distanse. Kan raskt bli fristende å kjøre løpet heilt ut, og faktisk kaste heile kontrollen til hellvette Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 MEN, tenk dere eit sportspill der man skal kaste ball over lang distanse. Kan raskt bli fristende å kjøre løpet heilt ut, og faktisk kaste heile kontrollen til hellvette Tenk kulestøt, så får du takluke på rommet ditt før du vet ordet av det. Eller om du har rom i kjelleren, et snikehull til rommet ovenfor. Jeg aner et potensielt problem her for min del. Jeg har bare en vanlig liten normal TV med den gamle skjermtypen. Denne har tålt en del kontrollere mot seg, nå får jeg se om den tåler en Wiimote i Mac 1. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nei altså eg er utrolig klønete til tider, så eg vurderer å installere eit førstehjelpskrin på veggen i rommet eg sitter. Kan fort bli blodige tilstander om kontrollen skulle finne på å stikke av. Eller at eg rett og slett slår noen rett ned. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har jeg klart å ikke miste den trådløse 360 stikka, tror jeg jaggu jeg har kraft nok i klypa til å holde en wiimote også 7377524[/snapback] Du skal jo ikke veive med den da, freke. Han wii superfan er liksom prototypen på en gamer. Tjukk, hårete, svett og talefeil. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nei altså eg er utrolig klønete til tider, så eg vurderer å installere eit førstehjelpskrin på veggen i rommet eg sitter. Kan fort bli blodige tilstander om kontrollen skulle finne på å stikke av. Eller at eg rett og slett slår noen rett ned. 7409961[/snapback] Har svaret på alle problem! Fikk i dag instalert skuddsikre pleksiglass på tv, pc samt vinduer, i tillegg til at alle møbler, vegger, gulv og tak er polstret med en elastisk taiwansk gummi Så nå er det bare å kaste løs I tillegg har jeg bestilt et par romdrakter fra NASA i tilfelle jeg og mine kompiser plutselig skal gå løs på hverandre. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Genial side, men godt gjort å treffe den PDA med Wiimote... gleder meg å teste ut Wii som kommer ut i morgen! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Skulle nesten lagt ut bilde av armen til Tomat-Ulf etter jeg deisa Wii-kontrollen i han. Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har hatt nintendo superfan i signaturen i flere måneder....huffhuff Lenke til kommentar
freke Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Tråd-nekrofili på høyt plan Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Kommer ikke inn på siden jeg Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Vel, jeg lærte at det ikke var så lurt å stå rett under taklampa når jeg skulle serve i tennis. Men ingen skader, verken på meg eller lampa. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Får ikke sett filmen.... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 samme her Linken på første siden funker ikkje Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Vel, kan jo hende at i løpet av trådens hviletid har linken død, og så kom det da en liten mann som nettopp har lært seg søkefunksjonen på forumet, fant tråden og bestemte å bumpe den. Men hva vet jeg? Er ikke trådlege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå