DeathSin Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er to år siden denne tråden ble opprettet, og et år siden trådstarter var sist online... Haha genialt Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Denne tråden kan vel være oppe for andre folk som kanskje har lyst å lese litt om anbefalte serier så denne i dag og jeg ville bare si til dere som vil ha en sverd/gun anime så anbefaler jeg Devil May Cry , 12 episoder men bra serie Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Denne tråden kan vel være oppe for andre folk som kanskje har lyst å lese litt om anbefalte serier så denne i dag og jeg ville bare si til dere som vil ha en sverd/gun anime så anbefaler jeg Devil May Cry , 12 episoder men bra serie hmm bra serie egnetlig, men blir lit for ensformi i lengden da, men å se på det innemellom er det moro å se på Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Fantasy, huh? Tja, de kan jeg anbefale, som jeg husker atm: Slayers Scrapped Princess Utawarerumono Night Head Genesis Moyashimon Kannazuki No Miko Tengen Toppa Guran-Lagann Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ser dere på dubbet engelsk eller med tekst? ' første (noen ganger første 3) med tekst pga lettest å finne, resten ser jeg på japansk, hvis jeg liker e 1-3 kjøper jeg dvd-en. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Samurai Champloo er elsk Når vi først er inne på anbefalinger. Noen som kan anbefale noen veldig innteligente serier, som involverer mye tenking? noe ala Death note. se code geass og månster, du trenger ikke å tenke et sekund, men det for deg til å tro du gjør det! Lenke til kommentar
Stoyrm Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 bump?xD Har sett Samurai Champloo, den var ganske average. Finner ikke noe mye bra Seinen lenger -.-. Har liksom sett det meste. Lenke til kommentar
kaffegrut Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 SAYONARA ZETSUBOU SENSEI!!!!!!! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 noen som vet noe om szs ova:P? eller ny sesong? (vet om zaku, men ENDA en)? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 SAYONARA ZETSUBOU SENSEI!!!!!!! Den er heilt absurd Dabber litt av mot slutten syns eg men. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) istedet for å opprette en ny tråd for ett lite spørsmål legger jeg det her: Jeg har lest Love Hina manga'en, å den var veldig bra men hvordan er anime'n i forhold? er den grei, eller er det sånn at man skal holde seg unna den, hvis man har lest manga'en? Må prioritere : *lite plass på disken* @ Mala: takker for svar Endret 28. oktober 2008 av Lasse_H Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du kan trygt holde deg unna. Den er heilt elendig i forhold, og er på ingen måte verdt å se om du likte mangaen. Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvis du skal ha en sånn type serie see Green Green eller Frut Basket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå