Gå til innhold

Playstation 2 og chip, hvilke muligheter?

DementedAlbino

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en playstation 2 nå som de er å få under 1000 kr.

Det jeg lurer på er hvilke muligheten jeg får ved å chipe den? Har i dag en xbox som er chipet, og det må jeg si er helt genialt.

Kan jeg med en chipet ps2 legge inn spill på HD slik som på xbox, eller blir det kun via dvd plater?

Noen som vet om det er noen i Bergen som chiper ps2 uten at det koster for mye? Ser at på qxl får en det gjort for under 500 kr inkludert chip, men da må jeg sende fra meg ps2 og det vil ta mye lengre tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderer å kjøpe en playstation 2 nå som de er å få under 1000 kr.

Det jeg lurer på er hvilke muligheten jeg får ved å chipe den? Har i dag en xbox som er chipet, og det må jeg si er helt genialt.

Kan jeg med en chipet ps2 legge inn spill på HD slik som på xbox, eller blir det kun via dvd plater?

Noen som vet om det er noen i Bergen som chiper ps2 uten at det koster for mye? Ser at på qxl får en det gjort for under 500 kr inkludert chip, men da må jeg sende fra meg ps2 og det vil ta mye lengre tid.

7373891[/snapback]

Billige moddere bør du holde deg unna... Det finnes etter min mening bare en chip, og det er matrix infinity... Med en slik chip, så kan du spille av det aller meste, og du har mulighet til å oppdatere firmware på den om nødvendig. Det funker desverre dårlig med HD på PsTwo(slim), da denne bare har usb1, og det går treeeegt... med en Ps2 så funker det derimot helt fint, og med matrix chip, så kan du starte HD fra memcard...

Jeg har foresten 2stk ps2 som skal selges, begge får NY laser før salg, og chip om ønskelig, send meg en pm hvis det er av interesse ;)

Du kan også sende hit hvis du kjøper deg en PsTwo, den blir da moddet samme dag som den mottas, og sendt i retur dagen etter

Lenke til kommentar

Disse andre chipene pleier ofte å ha litt buggs, og de fleste av dem er dårlige kopier av matrix, og de aller fleste har ikke mulighet for oppgradering av firmware... Men er enig at 2100kr er dyrt for ps2 med matrix. Jeg ordner chip ferdig inst for 800kr (matrix), eller du kan bruke EssspeN her på forumet, begge gjør nok jobben proffesjonelt og med rett utstyr... Ønsker du en ferdig moddet ps2, så har jeg 2stk som skal selges, de går for ca 1500,- pr stk, avhengig av hva du vil ha med ;)

Send meg en pm hvis det er av interesse :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...