andyche Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Hei! Jeg har tenkt og investere i en ny pc, som fortrinsvis skal brukes til en del gaming. Jeg suger generelt på det meste som har med hardware og gjøre, så har ikke tenkt å bygge selv. Hvilke sider burde jeg velge som kan bygge, mht pris og service? Har tenkt å bruke rundt 11-13k på pc'n. Jeg har ikke bruk for skjerm,mus,tastatur og headset. Av prossessor har jeg tenkt meg ut c2d e6600, da jeg har lest mye bra om den her. Litt bråk er ikke noe stort problem, men foretrekker at den ikke bråker så veldig mye. Jeg har ikke tenkt å overklokke den med det første. Fyr i vei! :!: Endret 27. november 2006 av tspeed Lenke til kommentar
slempike Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Heihei! Jeg har akkurat bestilt meg pc. Slik ser oppsettet ut cpu: Intel c2d E6600 Hovedkort: Asus P5B PSU: OCZ ModStream 520W HDD: Seagate 320GB Barracuda 7200.10 Serial-ATA 3Gb/s Blir selvfølgelig å kjøpe flere harddisker etterhvert Tenkte å kjøpe Asus Geforce 8800GTS, og kvalitetsminne fra OCZ eller Corsair (2GB) Alt pakket inn i Har ikke sett så mye på skjerm,men det blir nok 22" Endret 28. november 2006 av slempike Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Første bra bildet jeg har sett av det kabinettet, og nå så det drittfett ut! Lenke til kommentar
slempike Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 bildene og test er hentet fra http://www.barrys-rigs-n-reviews.com/revie...0/cmst830_1.htm Kjøpte på amentio.no jeg Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 HER har du et oppsett jeg satt sammen til deg! Det der drar alt på fult. Komponentene jeg valgte er veldig klokke-vennlig. Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Første bra bildet jeg har sett av det kabinettet, og nå så det drittfett ut! 7377040[/snapback] Det er et veldig fint kabinett. Men om du skal kjøpe en PC til 13k da velger du ikke et kabinett på 2k ? Lenke til kommentar
slempike Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Den hiper strømforsyninga ser jeg på komplett.no at flere har klaget på "gnisselyd" og bråkelyder fra. Ville heller kjøpt GTS kortet fra Asus enn XFX pga bundle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå