Exiter Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har hatt en del irriterende bugs med min SE K750i, så jeg bestemte meg for å laste ned SE Update Service og prøve å oppdatere til siste firmware. Problemet mitt nå er at programmet og mobilen har fått godt over en time på seg til å få jobben gjort, og det ser ikke ut til at det har kommet mye positivt ut av det. Framgangsindikatoren har nådd toppen for lenge siden, men fremdeles står det "Updating software! Please do not touch the phone". På hjemmesiden til SE finner jeg ingen dokumenter som forklarer hva som kan gå galt, eller hva man gjør i et slikt tilfelle. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har hatt en del irriterende bugs med min SE K750i, så jeg bestemte meg for å laste ned SE Update Service og prøve å oppdatere til siste firmware. Problemet mitt nå er at programmet og mobilen har fått godt over en time på seg til å få jobben gjort, og det ser ikke ut til at det har kommet mye positivt ut av det. Framgangsindikatoren har nådd toppen for lenge siden, men fremdeles står det "Updating software! Please do not touch the phone". På hjemmesiden til SE finner jeg ingen dokumenter som forklarer hva som kan gå galt, eller hva man gjør i et slikt tilfelle. Hva gjør jeg nå? 7373823[/snapback] Bare å "avbryte", restarte pcene.. Ta ut og inn igjen batteriet.. for så å prøve å oppdatere mobilen igjen. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Takker for tips, ante ikke at det var så enkelt. Jeg så for meg at det kunne bli et like stort h**vete som en feilflashet BIOS. Uansett orket jeg ikke knote mer med det programmet, så jeg dro ut kabelen, satte inn SIM-kortet igjen og slo den på. Alt ser ut til å være som før, så jeg aner ikke om programmet klarte å flashe mobilen i det hele tatt, eller om det faktisk lyktes. Endret 28. november 2006 av Exiter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå