Gå til innhold

Hjelp til valg av LCD Tv

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har tenkt å kjøpe meg en LCD tv..

Den skal være mellom 32-40 tommer (helst 37-40), den vil blir brukt til spilling, tv titting.

Vil ihvertfall ikke gå over 25 000kr, så kom med forslag under den prisklassen.

Etter det jeg har skjønt, så er det ikke verdt å betale mange tusen ekstra for 1080p?

Jeg vil ha en tv som har kjempebra bilde og lyd, som har mange tilkoblingsmuligheter, siden jeg skal ha meg Wii og PS3 osv..=)

Kom med forslag!=)

Takk.

P.S noe annet jeg burde gi informasjon om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Jeg har tenkt å kjøpe meg en LCD tv..

Den skal være mellom 32-40 tommer (helst 37-40), den vil blir brukt til spilling, tv titting.

Vil ihvertfall ikke gå over 25 000kr, så kom med forslag under den prisklassen.

Etter det jeg har skjønt, så er det ikke verdt å betale mange tusen ekstra for 1080p?

Jeg vil ha en tv som har kjempebra bilde og lyd, som har mange tilkoblingsmuligheter, siden jeg skal ha meg Wii og PS3 osv..=)

Kom med forslag!=)

Takk.

P.S noe annet jeg burde gi informasjon om?

7373782[/snapback]

Hehe, skulle tro jeg jobbet for Sony men i den prisklassen så må jeg bare anbefale Sony KDL 40W2000. Jeg har lenge forsøkt å finne den beste store skjermen til PC bruk, prøvd både det ene og det andre men denne slår alt annet. Ordentlig 1080p tilkobling via HDMI fra PCen er en stor fordel om du skal bruke den til surfing/chatting/e-mail. Til film kan jeg til dels være enig at det nok ikke er så stor forskjell fra 720p.

Edit, PS3 har slitt litt med skaleringsproblemer, 1080p er etter det jeg forstår idéelt for den, men her har jeg ikke annet enn andre forumposter å gå etter ettersom jeg ikke er heldig nok til å ha en PS3 :)

Endret av benjamin84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...