siDDis Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 maks ein per kunde Får sjå om eg får knabba ein på ekspert i tillegg. Får jo sikkert lett 3000 kr for ein Wii. Eg skal ijallefall handle alle Zelda'ne og Wiimote'ane i butikken på Elkjøp i Kristiansand Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) maks ein per kunde Får sjå om eg får knabba ein på ekspert i tillegg. Får jo sikkert lett 3000 kr for ein Wii. Eg skal ijallefall handle alle Zelda'ne og Wiimote'ane i butikken på Elkjøp i Kristiansand 7408116[/snapback] Samme her! Gleder meg til å få meg en wii på elkjøp i Kr.Sand Glem det btw. Jeg skal også ha meg en wii'mote og Zelda, om jeg så må bruke balltreet mitt liggende i bilen Endret 2. desember 2006 av Lokiboki Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 maks ein per kunde Får sjå om eg får knabba ein på ekspert i tillegg. Får jo sikkert lett 3000 kr for ein Wii. Eg skal ijallefall handle alle Zelda'ne og Wiimote'ane i butikken på Elkjøp i Kristiansand 7408116[/snapback] Samme her! Gleder meg til å få meg en wii på elkjøp i Kr.Sand Glem det btw. Jeg skal også ha meg en wii'mote og Zelda, om jeg så må bruke balltreet mitt liggende i bilen 7408304[/snapback] Skal dere kjøpe alle zelda spillene? Umoralsk mot dem som står bak dere i køen Godt eg ikkje bor i kristiansand! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Zelda er et nydelig spill, men jeg er redd for at jeg ikke skal spille Zelda før jeg har fått gjort prøvene jeg har på skolen først. Jeg får spille Red Steel osv mens skolen er, og når ferien nærmer seg gogo Zelda. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 maks ein per kunde Får sjå om eg får knabba ein på ekspert i tillegg. Får jo sikkert lett 3000 kr for ein Wii. Eg skal ijallefall handle alle Zelda'ne og Wiimote'ane i butikken på Elkjøp i Kristiansand 7408116[/snapback] Samme her! Gleder meg til å få meg en wii på elkjøp i Kr.Sand Glem det btw. Jeg skal også ha meg en wii'mote og Zelda, om jeg så må bruke balltreet mitt liggende i bilen 7408304[/snapback] Skal dere kjøpe alle zelda spillene? Umoralsk mot dem som står bak dere i køen Godt eg ikkje bor i kristiansand! 7408386[/snapback] Nei, jeg skal nå ivertfall kun ha 1 wii'mote og 1. Zelda.. Han som er umoralsk, å derfor jeg skriver glem det.. Hadde faen meg brent ned Elkjøp om de hadde latt han kjøpe alle wii'motene og Zelda spillene!! Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Han får ikke kjøpt alle zeldaene om han hadde tenkt det... det er kun ett eksemplar per kunde.. Edit: og for det andre så er det jo innlysende at han kødder Endret 2. desember 2006 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Han får ikke kjøpt alle zeldaene om han hadde tenkt det... det er kun ett eksemplar per kunde.. Edit: og får det andre så er det jo innlysende at han kødder 7408684[/snapback] Tja, når han ser en mulighet for å selge det dyrt på QXL/E-Bay så skal man aldri si aldri Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ingen som vet hvor mange som dukker opp i vestfoldbyene? 7404358[/snapback] ingen anelse, men jeg skal hvertfall opp på Elkjøp i Larvik =) Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Noen som har snakket med elkjøp kristiansand ang kølapp system? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Blir kø lapp system i Skien ihvertfall=) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Blir det kølapp i Tromsø? Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er det noen som kan forklare meg hvordan dette kølapp-greiene fungerer? Har ikke erfaring med det. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er det noen som kan forklare meg hvordan dette kølapp-greiene fungerer? Har ikke erfaring med det. 7409186[/snapback] Da jeg snappet med meg en 360 på launch, fungerte det slik at alle holdt køen helt til betjeningen kom ut like før åpningstid. En ansatt delte ut kølapper etter hvordan vi satt, og det gikk smertefritt. Var iallefall slik det funket på Elkjøp Sandvika ifjor. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Og der avbestiller jeg hos komplett.no. Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er det noen som kan forklare meg hvordan dette kølapp-greiene fungerer? Har ikke erfaring med det. 7409186[/snapback] Da jeg snappet med meg en 360 på launch, fungerte det slik at alle holdt køen helt til betjeningen kom ut like før åpningstid. En ansatt delte ut kølapper etter hvordan vi satt, og det gikk smertefritt. Var iallefall slik det funket på Elkjøp Sandvika ifjor. 7409278[/snapback] Takker for svar. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Og der avbestiller jeg hos komplett.no. 7409405[/snapback] Hvilken av Elkjøpene stikker du til? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Og der avbestiller jeg hos komplett.no. 7409405[/snapback] Hvilken av Elkjøpene stikker du til? 7409525[/snapback] Den i Fana tror jeg. Møter vel opp tre timer før åpning. Burde vel holde? Eller må man møte opp enda tidligere? Endret 2. desember 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Tror jeg møter opp 5 timer før.. kansje enda tidligere Edit: noen som vet om wii play er tilgjengelig på elkjøp den 8.? Endret 2. desember 2006 av Blue--Sky Lenke til kommentar
nokia 6600 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hehe! Det er bl.a dette som er så bra med å bo på landet og ikke i byen 2. desember i fjor var det bare jeg, og et eldre ektepar som møtte opp utenfor elkjøp! Var med andre ord veldig enkelt å skaffe seg en 360 på lanseringsdatoen for meg. Kommer ikke til å møte opp et sekkund før åpningstiden, blir nok like enkelt med Wii som med 360! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå