Gå til innhold

Hvor mange kommer? Elkjøp? (Nintendo Wii)

eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
maks ein per kunde  :whistle:

Får sjå om eg får knabba ein på ekspert i tillegg. Får jo sikkert lett 3000 kr for ein Wii.

Eg skal ijallefall handle alle Zelda'ne og Wiimote'ane i butikken på Elkjøp i Kristiansand  :tease:

7408116[/snapback]

Samme her! Gleder meg til å få meg en wii på elkjøp i Kr.Sand :D

Glem det btw. Jeg skal også ha meg en wii'mote og Zelda, om jeg så må bruke balltreet mitt liggende i bilen :)

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar

Får sjå om eg får knabba ein på ekspert i tillegg. Får jo sikkert lett 3000 kr for ein Wii.

Eg skal ijallefall handle alle Zelda'ne og Wiimote'ane i butikken på Elkjøp i Kristiansand  :tease:

7408116[/snapback]

Glem det btw. Jeg skal også ha meg en wii'mote og Zelda, om jeg så må bruke balltreet mitt liggende i bilen :)

7408304[/snapback]

Skal dere kjøpe alle zelda spillene? :( Umoralsk mot dem som står bak dere i køen :mad: Godt eg ikkje bor i kristiansand!

Lenke til kommentar

7408116[/snapback]

7408304[/snapback]

Skal dere kjøpe alle zelda spillene? :( Umoralsk mot dem som står bak dere i køen :mad: Godt eg ikkje bor i kristiansand!

7408386[/snapback]

Nei, jeg skal nå ivertfall kun ha 1 wii'mote og 1. Zelda.. Han som er umoralsk, å derfor jeg skriver glem det.. Hadde faen meg brent ned Elkjøp om de hadde latt han kjøpe alle wii'motene og Zelda spillene!! :mad:

Lenke til kommentar
Han får ikke kjøpt alle zeldaene om han hadde tenkt det...  :whistle:  det er kun ett eksemplar per kunde..

Edit: og får det andre så er det jo innlysende at han kødder ;)

7408684[/snapback]

Tja, når han ser en mulighet for å selge det dyrt på QXL/E-Bay så skal man aldri si aldri :p

Lenke til kommentar
Er det noen som kan forklare meg hvordan dette kølapp-greiene fungerer? Har ikke erfaring med det.

7409186[/snapback]

Da jeg snappet med meg en 360 på launch, fungerte det slik at alle holdt køen helt til betjeningen kom ut like før åpningstid. En ansatt delte ut kølapper etter hvordan vi satt, og det gikk smertefritt. Var iallefall slik det funket på Elkjøp Sandvika ifjor.

Lenke til kommentar
Er det noen som kan forklare meg hvordan dette kølapp-greiene fungerer? Har ikke erfaring med det.

7409186[/snapback]

Da jeg snappet med meg en 360 på launch, fungerte det slik at alle holdt køen helt til betjeningen kom ut like før åpningstid. En ansatt delte ut kølapper etter hvordan vi satt, og det gikk smertefritt. Var iallefall slik det funket på Elkjøp Sandvika ifjor.

7409278[/snapback]

Takker for svar. :)

Lenke til kommentar
Og der avbestiller jeg hos komplett.no.

7409405[/snapback]

Hvilken av Elkjøpene stikker du til?

7409525[/snapback]

Den i Fana tror jeg. Møter vel opp tre timer før åpning. Burde vel holde? Eller må man møte opp enda tidligere?

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Hehe! Det er bl.a dette som er så bra med å bo på landet og ikke i byen :)

2. desember i fjor var det bare jeg, og et eldre ektepar som møtte opp utenfor elkjøp! Var med andre ord veldig enkelt å skaffe seg en 360 på lanseringsdatoen for meg.

Kommer ikke til å møte opp et sekkund før åpningstiden, blir nok like enkelt med Wii som med 360! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...