MathHouse Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ser dere skriver at 2000konsoller skal fordeles på elkjøpbutikkene i landet, jeg har tidligere lest på hw at det er 1500 konsoller for hele norge generelt Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Alle tall på forums må ta med en klype salt. Men 1500 til hele norge høres veldig lite ut. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Spesielt med tanke på at det allerede er solgt 600.000 stk i USA Lenke til kommentar
marXman Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Aylars: Hyggelig du kan komme med informasjon angående antaller maskiner! Du skulle vel ikke sitte på noen tall for Elkjøp Stormarked Haugesund også? Jeg ringte inn til Elkjøps kundesenter i går for å forhøre meg om dette, men der var det absolutt ingen hjelp å få. Visste verken pris eller antall, kunne prøve å ringe igjen i løpet av neste uke. Jeg prøvde å ringe rett opp til butikken, men de har tydeligvis store problemer med å løfte opp røret. Er litt beryktet på akkurat dette. Endret 2. desember 2006 av marXman Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har forøvrig ikke sett noen andre fra Trondheim her, blir jeg alene i køen eller?Ikke nødvendigvis Har nettopp kjøpt meg x360, og sammen med ps2 og pcn har jeg så mye jeg skulle ha spilt igjennom at det omtrent ikke er plass til mer for øyeblikket, så er litt i tenkeboksen på om jeg skal ha wii til launch eller ikke. Blir det til launch er jeg nok å finne på Leangen Lenke til kommentar
hsds Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Humm sitter her og venter på avisen med elkjøp bilaget men ser ikke ut som at jeg får avis i dag.. Og jeg som gledet meg sånn til å lese det bilaget Edit: Avisen kom, men ikke noe som helst elkjøp blad med i dag. Var en reklame for elkjøp men det var bare for 2 mobiltelefoner og thats it. Lefdal sin avis var med tho men ikke et eneste ord om Wii i den. Om noen har fått elkjøp sin avis med Wii i så scan den og sleng ut her please god natt.. - hsds Endret 2. desember 2006 av hsds Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er det mange som skal møte opp foran Elkjøp på Lillehammer ? Å er det forresten noen som vet hvor mange Wii konsoller de får inn der?? 7404597[/snapback] Er ikke helt sikker på om jeg skal møte opp på Elkjøp Lillehammer eller om jeg skal få broren min til å kjøpe en fra Gjøvik. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Humm sitter her og venter på avisen med elkjøp bilaget men ser ikke ut som at jeg får avis i dag.. Og jeg som gledet meg sånn til å lese det bilaget Edit: Avisen kom, men ikke noe som helst elkjøp blad med i dag. Var en reklame for elkjøp men det var bare for 2 mobiltelefoner og thats it. Lefdal sin avis var med tho men ikke et eneste ord om Wii i den. Om noen har fått elkjøp sin avis med Wii i så scan den og sleng ut her please god natt.. - hsds 7405685[/snapback] Jeg fikk en "stor" elkjøp avis i dag, wii til 1995 og alle spilla til 449.. som ventet Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Har ikke fått jeg :S Stod Super Monkey Ball Banana Blitz på den lista? Endret 2. desember 2006 av GtReBra Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nei, beklager. Men du skal ikke se bort i fra at det er prisen der også Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Fikk blad fra Spaceworld i dag, der selger de spillene til 549 og 599, latterlig. De hadde ikke satt en pris på selve konsollen enda. 7389086[/snapback] Konsollen koster 2495 på Spaceworld. Zelda koster 520. I allefall der jeg har forhåndsbestilt. 7390395[/snapback] Koster 499,- her. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 For de som måtte lure, disse spillene er oppført i Elkjøp bladet (alle til 449,-): Red Steel Rayman Raving Rabbits TH: Downhill Jam NFS: Carbon Monster 4x4 GT Pro Series Zelda: Twilight Princess Konsollen koster som sagt 1995,- Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Dette er spillene som står i elkjøp avisa. * Zelda * Red Steel. * Rayman * Tony Hawk * Nfs carbon * Monster 4x4 * GT pro. NB: det er maks 1 per kunde på konsollen og spillene. Edit: Ble slått med 1min.. Endret 2. desember 2006 av Blue--Sky Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hm blir nok Rayman på meg da, hvis jeg ikke finner Super Monkey Ball Banana Blitz noen sted. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hmm, dette blir et vanskelig valg, Tiller eller Leangen... Har forøvrig ikke sett noen andre fra Trondheim her, blir jeg alene i køen eller? 7405227[/snapback] Jeg tenker meg til leangen, når tenker du å stikke? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 24 til ålesund? hmmm... Håper alle er på jobb og/eller skole så jeg får min seinvakt på fredager (17:00~23:00). 7403888[/snapback] Irriterer meg over forhåndsbestillingen hos Spaceworld, et stenkast unna. 500.. hurra. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Og Spaceworlds pris er... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 2798,- 7403615[/snapback] IKke i følge spaceworld.no: Forhåndssalg Nintendo Wii Produktnr: Forh4 0 2.498,- Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Og Spaceworlds pris er... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 2798,- 7403615[/snapback] IKke i følge spaceworld.no: Forhåndssalg Nintendo Wii Produktnr: Forh4 0 2.498,- 7407792[/snapback] Ikke ifølge mailen jeg fikk fra Spaceworld da jeg spurte om pris. Siden Spaceworld-butikkene stort sett er franchise-sjapper kan det hende de opererer med forskjellig pris - eller kanskje det var en mail med "skrive-leif" som havnet i innboksen min. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 FIkk en en fin Elkjøp-reklame i dag jeg også... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Aww, fikk ingen elkjøp reklame i posten :| need Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå