w0d00 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg skal ha den i sort pianolakk uansett. Så jeg gidder ikke stå i kø. Første forsendelsene blir hvite... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 24 til ålesund? hmmm... Håper alle er på jobb og/eller skole så jeg får min seinvakt på fredager (17:00~23:00). Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 42 til Kristiansand! Oh yeah 7403611[/snapback] Japp, hadde håpet på halvparten, men nå ser det jo riktig bra ut Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 42 til Kristiansand! Oh yeah 7403611[/snapback] Japp, hadde håpet på halvparten, men nå ser det jo riktig bra ut 7404070[/snapback] Vel, på en annen måte ikke... deles jo etter hvor stor butikken er og hvor mye spill som selges...(?) Lenke til kommentar
veluci Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 hmmm. må vell bestemme meg snart, om det blir wii eller 360 visst eg skal rekke og kjøpe meg en wii, visst det blir en Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Takk Aylars! Får stole på deg, har ikke så mye annet å gå etter Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ingen som vet hvor mange som dukker opp i vestfoldbyene? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) 30 til forus var litt lite, men satser på at det skal gå bra. Stiller bare litt tidlig. *Edit, hvor tidlig skal folk stille opp utenfor elkjøp? (skriv gjerne også hvilken elkjøp) Endret 1. desember 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det vil jeg ikke skrive Gandalf the Grey, siden det blir så få konsoller Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det vil jeg ikke skrive Gandalf the Grey, siden det blir så få konsoller 7404404[/snapback] Damn you ruining my evil plan... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvis butikken åpner 10 så burde du være der kanskje i 7-tiden... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvis butikken åpner 10 så burde du være der kanskje i 7-tiden... 7404420[/snapback] Ja, bør nok det. Jeg kjører bare bort tidlig, om det ikke er folk så kan jeg jo bare sitte i bilen å slappe av til det begynner å komme litt folk. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Stiller meg der (med noen kompiser) på kvelden dagen før. Grill, camping stoler, varme klær og masse nerde prat så går det bra :!: Ekke snakk om at jeg skal sitte den helga uten Wii og Zelda! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Bergen, Fana og Åsane. Noen som vet antall konsoller, Zelda og 'motes? Er det begrensninger på antall (Både konsoller, Zeldaer og 'motes)? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Bergen, Fana og Åsane. Noen som vet antall konsoller, Zelda og 'motes? Er det begrensninger på antall (Både konsoller, Zeldaer og 'motes)? 7404468[/snapback] Vet desverre ikke antall, sendte selv en mail nå for å høre hva min nærmeste butikk får inn. (får ikke kjøpe der jeg jobber pga. lite antall ) Men en ting er sikkert... det er begrenset antall av alt sammen! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg blir nok å kjøre bort dit klokka 7:30, er det ingen der camper jeg i bilen utenfor elkjøp til det skjer noe. Får finne på noe å gjøre i flere timer i bilen.. MEN HVA DA? :o har ikke noen PSP osv, eneste blir vel mobilspill... Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Er det mange som skal møte opp foran Elkjøp på Lillehammer ? Å er det forresten noen som vet hvor mange Wii konsoller de får inn der?? Endret 1. desember 2006 av XtaZ Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er teit hvis de ikke kommer nok spill da :S tror jeg kommer til den nærmeste elkjøp litt før de åpner for å kjøpe spill. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Snakket med Bergsala i stad, og de hadde fått beskjed fra Nintendo at Komponent-kabelen skulle komme 19.desember, men at dette ikke var helt bekreftet enda. Skal si ifra hvis jeg får høre noe nytt fra den kanten jeg Frister veldig å bestille en sånn kabel fra play-asia (som en annen her inne hadde gjort). Hvordan er leveringstiden der? Hvis jeg bestiller den nå, vil den være her til fredag da? 7401506[/snapback] Jeg har ikke bestilt fra Play-Asia før, men fra Lik-Sang.com (før Sony stengte dem). Har hørt at Play-Asia har lignende leveringstid. Om dette stemmer har du den nok til fredag ja! Så løp og kjøp, hvis den ikke er utsolgt? 7402588[/snapback] Det ser ut som om den er utsolgt nå ja --> http://www.play-asia.com/paOS-13-71-10z-49-en-70-1mwi.html Finner ingen andre steder hvor dem har kabelen på lager heller. Må eventuelt prøve meg på Ebay da. Noen andre her som har bestilt Komponent-kabelen noe sted? Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hmm, dette blir et vanskelig valg, Tiller eller Leangen... Har forøvrig ikke sett noen andre fra Trondheim her, blir jeg alene i køen eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå