Gå til innhold

Hvor mange kommer? Elkjøp? (Nintendo Wii)

eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bergen, Fana og Åsane. Noen som vet antall konsoller, Zelda og 'motes? Er det begrensninger på antall (Både konsoller, Zeldaer og 'motes)?

7404468[/snapback]

Vet desverre ikke antall, sendte selv en mail nå for å høre hva min nærmeste butikk får inn. (får ikke kjøpe der jeg jobber pga. lite antall :p)

Men en ting er sikkert... det er begrenset antall av alt sammen!

Lenke til kommentar
Snakket med Bergsala i stad, og de hadde fått beskjed fra Nintendo at Komponent-kabelen skulle komme 19.desember, men at dette ikke var helt bekreftet enda. Skal si ifra hvis jeg får høre noe nytt fra den kanten jeg :)

Frister veldig å bestille en sånn kabel fra play-asia (som en annen her inne hadde gjort). Hvordan er leveringstiden der? Hvis jeg bestiller den nå, vil den være her til fredag da?

7401506[/snapback]

Jeg har ikke bestilt fra Play-Asia før, men fra Lik-Sang.com (før Sony stengte dem). Har hørt at Play-Asia har lignende leveringstid. Om dette stemmer har du den nok til fredag ja! Så løp og kjøp, hvis den ikke er utsolgt?

7402588[/snapback]

Det ser ut som om den er utsolgt nå ja --> http://www.play-asia.com/paOS-13-71-10z-49-en-70-1mwi.html

Finner ingen andre steder hvor dem har kabelen på lager heller. Må eventuelt prøve meg på Ebay da.

Noen andre her som har bestilt Komponent-kabelen noe sted?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...