discostu Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Noen som vet hva elkjøp kommer til å ha som lanseringspris på wii? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Noen som vet hva elkjøp kommer til å ha som lanseringspris på wii? 7388524[/snapback] 1995,- på konsollen, spill til 449,-. Du vil sikkert ha en bekreftelse ett eller annet sted, men det kommer i posten med annonseavisen til Elkjøp på lørdag. Endret 30. november 2006 av Aylars Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Fikk blad fra Spaceworld i dag, der selger de spillene til 549 og 599, latterlig. De hadde ikke satt en pris på selve konsollen enda. Lenke til kommentar
TerraMan Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 "Fikk blad fra Spaceworld i dag, der selger de spillene til 549 og 599, latterlig. De hadde ikke satt en pris på selve konsollen enda." Teit kommentar da du vel ikke har noen anelse om hva Spaceworld kjøper inn spillene for, eller hva Elkjøp eller andre konkurrentener vil ha for slags pris på sine spill (bortsett fra Zelda tydeligvis, som er en inntrekker). Hvorfor i alle dager skal faghandelen, som normalt sett har langt bedre beliggenhet i forhold til kundestrømmen enn hva Expert/Elkjøp vanligvis har - og dermed også høyere husleiekostnader i forhold til omsetningsnivå - på død og live matche enhver inntrekker de andre kjedene kjører? Det skjer ikke, og kommer ikke til å skje! Det blir bare enda dummere og gjøre det nå som det er åpenbart at det blir mangel på spill i tillegg til maskiner! Nei, så lenge butikken i stor grad baserer sine inntekter på salg av spill og noen få andre varegrupper, så blir det vanskelig å matche elektro-supermarkedene som har mange flere bein å stå på. Tror også mange her har totalt urealistiske tanker om hva forretningene har av fortjenste på spill.... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Pokker.. sånt skjer når eg går i frå PCen min når eg er pålogga. Det var ikkje eg som skreiv det der, berre så folket er klar over det 7386593[/snapback] LOL. Ok, sorry for surt svar, da... Endret 30. november 2006 av Tjohei Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Fikk blad fra Spaceworld i dag, der selger de spillene til 549 og 599, latterlig. De hadde ikke satt en pris på selve konsollen enda. 7389086[/snapback] Konsollen koster 2495 på Spaceworld. Zelda koster 520. I allefall der jeg har forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Fikk blad fra Spaceworld i dag, der selger de spillene til 549 og 599, latterlig. De hadde ikke satt en pris på selve konsollen enda. 7389086[/snapback] Konsollen koster 2495 på Spaceworld. Zelda koster 520. I allefall der jeg har forhåndsbestilt. 7390395[/snapback] Hehe, jeg har bestilt Wii, Zelda og Red Steel... ikke en gang spurt om pris Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Har en kompis som trodde at siden han hadde forhåndsbestilt så ville det hele bli grei skuring. Spiderman (Game) hadde lovet at de kom til å få inn mest i Norge. Da han ringte ned i går fikk han beskjed om at de "plutselig" bare fikk inn 12... før jul. Ikke på Launchdag, men før jul... Heia heia... EDIT: @ innlegg under: 8 er lovlig lite da... Endret 30. november 2006 av Odland81 Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Elkjøp på Notodden får inn 8 stk. Wii, og de regna med at det ble kø, hvis noen var interessert... Hvis man skulle ta sammenlikningen med folketall, er det rundt 12000 innbyggere i Notodden kommune, men det ligger også noen Elkjøp-løse kommuner rundt, så det blir mange kunder om få Wii'er... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Litt off-topic, men er det noen som ser for seg at sleipe køståere kjøper maskiner som legges ut på auksjonssteder som QXL? Hadde en diskusjon med en kamerat i kveld og han er overbevist om at Wii vil legges ut på QXL med pris på 4000-6000. Selv er jeg mer usikker da jeg innbillder meg at de aller fleste som står i kø 8. desember faktisk er på jakt etter maskin og Zelda, og så er det rett hjem for å spille. 7380335[/snapback] Mulig det. Jeg skal nok legge den ut for salg på QXL rett etter jeg kommer hjem, men om jeg ikke får nok penger for den så beholder jeg den selv Håper bare det holder å møte opp i 8-tida utenfor elkjøp her. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Får eg kjøpt fleire Wii'er så skal ein ikkje sjå bort ifrå at eg selger dei for 50% høgare pris Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Expert-bladet kom med posten i dag. 2499,- for konsollen, 599,- for Zelda. Jeg leste dette bladet for noen dager siden, men tenkte det er greit å nevne det nå også. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Har en kompis som trodde at siden han hadde forhåndsbestilt så ville det hele bli grei skuring. Spiderman (Game) hadde lovet at de kom til å få inn mest i Norge. Da han ringte ned i går fikk han beskjed om at de "plutselig" bare fikk inn 12... før jul. Ikke på Launchdag, men før jul... Hvilken Spiderman-butikk? Lenke til kommentar
LMH Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Pokker.. sånt skjer når eg går i frå PCen min når eg er pålogga. Det var ikkje eg som skreiv det der, berre så folket er klar over det 7386593[/snapback] LOL. Ok, sorry for surt svar, da... 7390393[/snapback] Hehe, np np Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Har en kompis som trodde at siden han hadde forhåndsbestilt så ville det hele bli grei skuring. Spiderman (Game) hadde lovet at de kom til å få inn mest i Norge. Da han ringte ned i går fikk han beskjed om at de "plutselig" bare fikk inn 12... før jul. Ikke på Launchdag, men før jul... Hvilken Spiderman-butikk? 7393150[/snapback] Sannsynligivs nettbutikken deres. Det blir nok ikke noe butikkjøp der. Lenke til kommentar
Vortexsurfer1 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hva der det som følger med av kabler? Lenke til kommentar
Vortexsurfer1 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hva der det som følger med av kabler? 7395358[/snapback] Fant svaret jeg leita etter http://wii-fan.net/nyheter/wii-og-komposit...ra-for-lcd.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Får ihvertfall ein RGB-kabel sammen med min Wii, er ikkje snakk om noe anna. Og det med å velge riktig inntak bak er alfa-omega. har koblet både GC,PS2 og 360 ved ein feil i inntakk nr.2 og da folkens snakker vi lite godt bilde i forhold. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har en kompis som trodde at siden han hadde forhåndsbestilt så ville det hele bli grei skuring. Spiderman (Game) hadde lovet at de kom til å få inn mest i Norge. Da han ringte ned i går fikk han beskjed om at de "plutselig" bare fikk inn 12... før jul. Ikke på Launchdag, men før jul... Hvilken Spiderman-butikk? 7393150[/snapback] Spiderman i Bergen sentrum. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har sett at det er en del her som skal på Elkjøp Stormarked på Lørenskog. Jeg har antallet her: Wii-konsoller: 66 Zelda: 49 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå