TCi Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hmmm... http://www.britishgaming.co.uk/?p=1515 7383554[/snapback] Ja... og så? Jeg snakket om listen til Bergsala. Klar over den saken der Lenke til kommentar
LMH Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kortid fikk Elkjøp butikkane vete akkurat kor mange konsollar dei får? Var inne og spurte på mandag og då viste dei ikkje. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hmmm... http://www.britishgaming.co.uk/?p=1515 7383554[/snapback] Ja... og så? Jeg snakket om listen til Bergsala. Klar over den saken der 7383621[/snapback] Åja, hehe. Misforstod. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hva er forskjellen på RGB og Component kabelen? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Ein RGB kabel er Komponent. Red-Green-Blue. Dei sender dei respektive fargane ned i koaksiale kablar. Analogt. Men om du meiner RCA (kompositt) så er det ein raud, ein kvit (stereo-lyd) og ein gul (video). Desse er og analoge, men kan ikkje sende HD signal. Og, PS! @ Sjokoladekake; Min TV har berre ein komponent inngang Endret 29. november 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Glem det... Bare tull fra min side... Edit: Pokker, du kom før jeg fikk redigert, dark by design... Endret 29. november 2006 av Tjohei Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Tvilar på at du får omformar frå komponent (RGB) til scart. Scart nyttar seg av RCA (kompositt). Eg veit ikkje. Berre spekulerar. Er jo begge analoge signal, så burde jo la seg gjere. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ein RGB kabel er Komponent. Red-Green-Blue. Dei sender dei respektive fargane ned i koaksiale kablar. Analogt. 7383969[/snapback] Har bare scart på tv-en min (CRT-sak), kan man koble RGB til den via et scart-adapter? Det følger jo alltid med slikt for rød/hvit/gul når man kjøper konsoll, men hva med RGB? 7384080[/snapback] RGB er en scart i seg selv: Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Takker for svar, karer. Mest jeg som roter her nå. Men med den kabelen, Aylars, da går vel lyden til tv'en også? Litt upraktisk for oss som vil kjøre lyden til stereo'n... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 7384107[/snapback] Ooooh.. Den var nice Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Eg brukar rgb i bilen min når eg er ute og rånar, eg diggar lyden og det gjer jente i baksete også Ellers likar eg menn... 7384288[/snapback] Haha... Not. På min gode gamle Xbox har jeg en kabel som har en scart (med RGB) og så rød og hvit phono for lyd (i tillegg til optisk). Denne kabelen som Aylars viser gir jo ikke denne muligheten. Da må man enten kjøre lyd ut fra tv'en, ellers må man ha en lydutgang fra tv'en, og de er det jo ikke alltid så god kvalitet over... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 RGB er en scart i seg selv: 7384107[/snapback] Er dei tre her "som er inni ein scart". Kompositt. Sikkert berre eg som rotar. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Har akkurat bestilt KOMPONENT HD kabel fra Play-asia Kosta 180 kr, så under 200kr grensa. Denne kablen kommer vel ikke til norge i det hele tatt ved launch etter hva jeg har skjønt? et lite tips til de andre som også vil spille WII i HD. Tiltross for at jeg sikkert ikke kommer til å få tak i noe wii til launch er det jo kjekt å ha, for jeg skal sikkert ha den engang Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Noe som på stående hånd vet åpningstidspunktet til Elkjøp den 8. desember? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 10.00 åpner butikken (håper jeg har mer enn fjorten tegn nå... best å være på den sikre siden... jepp nå er jeg vel godt over skulle man tro... jepp... gir meg her...) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Eg er ihvertfall sikret det ekstra tilbehøret eg bestilte ved siden av konsollen fra Abs.spill.no deriblandt den RGB-kbelen Den ser jo litt lekker ut også Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Ein RGB kabel er Komponent. Red-Green-Blue. Dei sender dei respektive fargane ned i koaksiale kablar. Analogt. Men om du meiner RCA (kompositt) så er det ein raud, ein kvit (stereo-lyd) og ein gul (video). Desse er og analoge, men kan ikkje sende HD signal. 7383969[/snapback] Tvilar på at du får omformar frå komponent (RGB) til scart. Scart nyttar seg av RCA (kompositt). Eg veit ikkje. Berre spekulerar. Er jo begge analoge signal, så burde jo la seg gjere. 7384101[/snapback] SCART er navnet på selve tilkoblingen, den kan enten føre komposittsignaler (den gule som følger med i alle konsoller, eller RGB-signaler, som er et signal per farge (rød, grønn, blå) eller et S-video-signal. I tillegg til dette kan den føre lyd. Komponent er tre kabler, der den ene fører lysstyrken (luminance, altså et sorthvittsignal) og to kanaler for fargeinformasjon. Tror kompoentkabler kan føre bildet på andre måter og men dette er visst den mest brukte metoden. Endret 29. november 2006 av rulleguru Lenke til kommentar
LMH Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Eg brukar rgb i bilen min når eg er ute og rånar, eg diggar lyden og det gjer jente i baksete også Ellers likar eg menn... 7384288[/snapback] Haha... Not. På min gode gamle Xbox har jeg en kabel som har en scart (med RGB) og så rød og hvit phono for lyd (i tillegg til optisk). Denne kabelen som Aylars viser gir jo ikke denne muligheten. Da må man enten kjøre lyd ut fra tv'en, ellers må man ha en lydutgang fra tv'en, og de er det jo ikke alltid så god kvalitet over... 7384387[/snapback] Pokker.. sånt skjer når eg går i frå PCen min når eg er pålogga. Det var ikkje eg som skreiv det der, berre så folket er klar over det Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Eg brukar rgb i bilen min når eg er ute og rånar, eg diggar lyden og det gjer jente i baksete også Ellers likar eg menn... 7384288[/snapback] Haha... Not. På min gode gamle Xbox har jeg en kabel som har en scart (med RGB) og så rød og hvit phono for lyd (i tillegg til optisk). Denne kabelen som Aylars viser gir jo ikke denne muligheten. Da må man enten kjøre lyd ut fra tv'en, ellers må man ha en lydutgang fra tv'en, og de er det jo ikke alltid så god kvalitet over... 7384387[/snapback] Pokker.. sånt skjer når eg går i frå PCen min når eg er pålogga. Det var ikkje eg som skreiv det der, berre så folket er klar over det 7386593[/snapback] lol, ok.. må si jeg stussa litt på det inlegget der Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Eg brukar rgb i bilen min når eg er ute og rånar, eg diggar lyden og det gjer jente i baksete også Ellers likar eg menn... 7384288[/snapback] Haha... Not. På min gode gamle Xbox har jeg en kabel som har en scart (med RGB) og så rød og hvit phono for lyd (i tillegg til optisk). Denne kabelen som Aylars viser gir jo ikke denne muligheten. Da må man enten kjøre lyd ut fra tv'en, ellers må man ha en lydutgang fra tv'en, og de er det jo ikke alltid så god kvalitet over... 7384387[/snapback] Pokker.. sånt skjer når eg går i frå PCen min når eg er pålogga. Det var ikkje eg som skreiv det der, berre så folket er klar over det 7386593[/snapback] Hahahaha.. Må passe på PCen din litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå