Dan_H Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nå fikk jeg vite at spiderman/GAME i Stavanger bare får inn 18 maskiner, og jeg er nummer 36 i køen. Så jeg avbestilte, og må dermed sannsynligvis stå i kø på fredag. =/ Lenke til kommentar
TumblingDice Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Platekompaniet i Bogstadveien skal ha nattsalg i forbindelse med lanseringen av Wii! De kommer til å få godt med maskiner, jfr. denne posten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7421477 Mer info her: http://www.platekompaniet.no/cache/published_253.asp Endret 4. desember 2006 av TumblingDice Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 CiRcLe7 Postet i dag, 15:31 HAHA jeg har ikke sett den der trykk her for å se innhold saken , så kommer det opp hvor mange konsoller det kommer når jeg gjør det;D haha genialt vi får 27stk:D hva mener du med det? 7421915[/snapback] tror jeg var på feil tråd jeg:S tror det bugga seg... haha Lenke til kommentar
Cord Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Noen som vet noe om Lefdal på Alna? EDIT: Fant. Beklager. Ble bare litt svett her ;-) Endret 4. desember 2006 av Cord Lenke til kommentar
mr-hunter Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) er det noen som hvet hvor mange konsolder elkjøp sandvika får? Endret 4. desember 2006 av mr-hunter Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 I dag fikk vi inn en del spill til Wii. Blant annet Call of Duty 3. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 I dag fikk vi inn en del spill til Wii. Blant annet Call of Duty 3. 7425493[/snapback] Nice har dere fått satt opp en testmaskin på bakrommet... ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 I dag fikk vi inn en del spill til Wii. Blant annet Call of Duty 3. 7425493[/snapback] Nice har dere fått satt opp en testmaskin på bakrommet... ? 7425907[/snapback] Desverre kom det kun noen spill i dag, men satser på at konsollene + alt tilbehør kommer i morra. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hmm, noen formening om hvor det er klokest å vente av Skøyen, Carl Berner, Storo og Vinterbro? Er ikke så god på dette landet vårt, finnes det noe Elkjøp i nærheten av nittedal? Forresten, ettersom det kommer så irriterende få Wii til Norge, kanskje vi heller bør si vi ikke finner oss i det og boikotte? edit: Regner med at "storbro" på den listen skal være Storo? Noen som vet antallet på skøyen? Lest gjennom alle sidene men fant ikke noe om det.. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Vel vel elkjøp Carl Berner som er nærmest nittedal... Ellers er det jo en Lefdal butikk ved STEEN&STRØM senteret på strømmen (eller var det lillestrøm ). Vet ikke hvor mange den Lefdal butikken får inn men Lefdal operer med lik pris som elkjøp så hvis de får inn noen er muligens ikke det det dummeste stedet... Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Elkjøp på lørenskog skal visst få inn en del konsoller Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hmm, noen formening om hvor det er klokest å vente av Skøyen, Carl Berner, Storo og Vinterbro? Er ikke så god på dette landet vårt, finnes det noe Elkjøp i nærheten av nittedal? Forresten, ettersom det kommer så irriterende få Wii til Norge, kanskje vi heller bør si vi ikke finner oss i det og boikotte? edit: Regner med at "storbro" på den listen skal være Storo? Noen som vet antallet på skøyen? Lest gjennom alle sidene men fant ikke noe om det.. 7426498[/snapback] CB er bare å glemme med mindre du camper ute om natta. Jeg vet om nok personer som kommer til å gjøre det at Wii'ene forsvinner før man aner. Jadajada, om du tror jeg bare tuller for å få meg en Wii selv er jo opp til deg. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hmm, noen formening om hvor det er klokest å vente av Skøyen, Carl Berner, Storo og Vinterbro? Skøyen, vil jeg tro. Lenke til kommentar
andremo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 hei. vet ikke om ooen har svart på dette, men vet noen om ca pris på nintendo wii? en kompis av meg fortalte at lefdal på alnabru ville ha den til kr 1995...!! Prisen høres helt vill ut. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Stemmer. Samme pris hos Elkjøp. Lenke til kommentar
andremo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 fikk beskjed av en bekjent som var på alnabru på lefdal nå nettopp. de fikk in 45 maskiner, hvor ingen var forhåndsreserverte, men førstemann til mølla. Gjett hvem som møter opp der på fredag Lenke til kommentar
barin Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) var på platekompaniet bogstadveien i sta, en ansatt der sa at de var den butikken i norge som får flest Wii siden de fikk en spesial deal med importøren... jeg nevnte at noen elkjøp butikker får nesten 70 konsoller men han sa at de fortsatt fikk mest... da er det vell ganske ok å annta at de får in 70+ EDIT: den butikken jeg var i var platekompaniet i bogstadveien (Oslo) de er nattåpen og starter salget torsdag kl 23:59 Endret 6. desember 2006 av barin Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det er nettopp pga. nattåpningen de har fått inn eit så stort antall. Koselig for de som bor i nærheten ihvertfall Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Så ble det brått stille her gitt, hvor mange har skaffa seg en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå