Freezar Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Tror jeg møter opp 5 timer før.. kansje enda tidligere Edit: noen som vet om wii play er tilgjengelig på elkjøp den 8.? 7409772[/snapback] Her i Sandefjord får vi i hvert fall inn 12 bundler med wiiplay. Og vi får inn 30 konsoller. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Tror jeg møter opp 5 timer før.. kansje enda tidligere Edit: noen som vet om wii play er tilgjengelig på elkjøp den 8.? 7409772[/snapback] Her i Sandefjord får vi i hvert fall inn 12 bundler med wiiplay. Og vi får inn 30 konsoller. 7409939[/snapback] takk for svar regner med det blir rundt 17 i krsand da (42 konsoller). Så da skal jeg nok klare og skaffe meg det Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hva går det i at Elkjøp Giganten i Fana (Bergen) får inn så lite konsoller? Er da ganske mange folk i Bergen som sikkert har tenkt til å skaffe seg Wii! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hva går det i at Elkjøp Giganten i Fana (Bergen) får inn så lite konsoller? Er da ganske mange folk i Bergen som sikkert har tenkt til å skaffe seg Wii! 7410168[/snapback] Få konsoller? Elkjøp Fana får da inn fler enn de fleste andre butikker uansett annen kjede gjør. Det kommer et elendig antall wii til norge - dessverre. Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Noen her som har noen som helst aning på hvor stort antallet GAME/spiderman i Stavanger får er? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Noen her som har noen som helst aning på hvor stort antallet GAME/spiderman i Stavanger får er? 7410424[/snapback] Husker ikke, men tror det var slik at alle de fikk inn var forhåndsbestillt allerede... Lenke til kommentar
mazel Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 spaceworld trondheim får 70 maskiner har jeg hørt, er vel den kjeden i norge som får flest maskiner Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 mazel, Spaceworld i Trondheim får flest maskiner, eller alle Spaceworld-butikker generelt får det? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 mazel, Spaceworld i Trondheim får flest maskiner, eller alle Spaceworld-butikker generelt får det? 7413589[/snapback] Det kommer helt ann på hvor butikkene ligger.. Husker ikke hvilken butikk dette var men var en i Oslo som fikk inn ca 50 stk Wii... Men SpaceWorld kjører forhåndsbestilling av Wii, så ingen vits å stå i kø! SpaceWorld i Trondheim er den butikken som har fått inn flest forhåndsbestillinger! Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som har snakket med elkjøp kristiansand ang kølapp system? 7408797[/snapback] Elkjøp Kristiansand oppererer med kølapp-system.. Jeg vet når køplappene blir delt ut,men av frykt for å miste min egen sier jeg ingenting!! Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som har snakket med elkjøp kristiansand ang kølapp system? 7408797[/snapback] Elkjøp Kristiansand oppererer med kølapp-system.. Jeg vet når køplappene blir delt ut,men av frykt for å miste min egen sier jeg ingenting!! 7414836[/snapback] Du har pm Lenke til kommentar
kevZ Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Er det noen som vet hvor mange konsoller som kommer til Elkjøp Giganten Åsane? Edit: Noen som vet om hvor mange som kommer til Lefdal i Bergen? Endret 3. desember 2006 av kevZ Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 mazel, Spaceworld i Trondheim får flest maskiner, eller alle Spaceworld-butikker generelt får det? 7413589[/snapback] Det kommer helt ann på hvor butikkene ligger.. Husker ikke hvilken butikk dette var men var en i Oslo som fikk inn ca 50 stk Wii... Men SpaceWorld kjører forhåndsbestilling av Wii, så ingen vits å stå i kø! SpaceWorld i Trondheim er den butikken som har fått inn flest forhåndsbestillinger! 7414788[/snapback] Aner ikke hvordan du har fått denne informasjonen, men det er interessant å vite Jeg har forhåndsbestilt på Spaceworld Megastore i Oslo, og de sa at jeg var sikret en konsoll 8. desember. Men hvordan kan de love det før de vet hvor mange de får tro? Tror jeg må ringe til uken og få det bekreftet... Vet du om Spaceworld generelt får inn et godt parti med ekstra Wiimotes (eller helst Wii Play med Wiimote inkludert)? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Jeg er nr. 30 i forhåndsbestillingskøen, så jeg lurer på om jeg får :/ Dette er på Spaceworld Stavanger. Var egentlig bare en nødløsning, men om jeg faktisk får konsoll derfra så tror jeg jeg skipper å stå i kø (hos Elkjøp that is) Endret 3. desember 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
eikum Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Tror nok ikke du får ved første levering nei Men man veit aldri vettø =) Kanskje du er veldig heldig Lenke til kommentar
hsds Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg lurer også på hvor mange Elkjøp Åsane og Lefdal bergen får inn.. Noen som klarer og hoste opp noen reelle tall? - hsds Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg er nr. 30 i forhåndsbestillingskøen, så jeg lurer på om jeg får :/ Dette er på Spaceworld Stavanger. Var egentlig bare en nødløsning, men om jeg faktisk får konsoll derfra så tror jeg jeg skipper å stå i kø (hos Elkjøp that is) 7415330[/snapback] Send dem en mail Men det ser ikke lyst ut... Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 HAHA jeg har ikke sett den der trykk her for å se innhold saken , så kommer det opp hvor mange konsoller det kommer når jeg gjør det;D haha genialt vi får 27stk:D Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 MANGE av dere kommer til å bli skuffa. Lenke til kommentar
kevZ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) CiRcLe7 Postet i dag, 15:31 HAHA jeg har ikke sett den der trykk her for å se innhold saken , så kommer det opp hvor mange konsoller det kommer når jeg gjør det;D haha genialt vi får 27stk:D hva mener du med det? Endret 4. desember 2006 av kevZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå