Gå til innhold

Hvor mange kommer? Elkjøp? (Nintendo Wii)


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg møter opp 5 timer før.. kansje enda tidligere :innocent:

 

Edit: noen som vet om wii play er tilgjengelig på elkjøp den 8.?

7409772[/snapback]

 

Her i Sandefjord får vi i hvert fall inn 12 bundler med wiiplay. Og vi får inn 30 konsoller.

7409939[/snapback]

 

takk for svar :) regner med det blir rundt 17 i krsand da (42 konsoller). Så da skal jeg nok klare og skaffe meg det ;)

Lenke til kommentar
Hva går det i at Elkjøp Giganten i Fana (Bergen) får inn så lite konsoller? Er da ganske mange folk i Bergen som sikkert har tenkt til å skaffe seg Wii!

7410168[/snapback]

Få konsoller? Elkjøp Fana får da inn fler enn de fleste andre butikker uansett annen kjede gjør.

 

Det kommer et elendig antall wii til norge - dessverre.

Lenke til kommentar
mazel, Spaceworld i Trondheim får flest maskiner, eller alle Spaceworld-butikker generelt får det?

7413589[/snapback]

Det kommer helt ann på hvor butikkene ligger.. Husker ikke hvilken butikk dette var men var en i Oslo som fikk inn ca 50 stk Wii...

Men SpaceWorld kjører forhåndsbestilling av Wii, så ingen vits å stå i kø!

SpaceWorld i Trondheim er den butikken som har fått inn flest forhåndsbestillinger!

Lenke til kommentar
mazel, Spaceworld i Trondheim får flest maskiner, eller alle Spaceworld-butikker generelt får det?

7413589[/snapback]

Det kommer helt ann på hvor butikkene ligger.. Husker ikke hvilken butikk dette var men var en i Oslo som fikk inn ca 50 stk Wii...

Men SpaceWorld kjører forhåndsbestilling av Wii, så ingen vits å stå i kø!

SpaceWorld i Trondheim er den butikken som har fått inn flest forhåndsbestillinger!

7414788[/snapback]

Aner ikke hvordan du har fått denne informasjonen, men det er interessant å vite :D

 

Jeg har forhåndsbestilt på Spaceworld Megastore i Oslo, og de sa at jeg var sikret en konsoll 8. desember. Men hvordan kan de love det før de vet hvor mange de får tro? Tror jeg må ringe til uken og få det bekreftet...

 

Vet du om Spaceworld generelt får inn et godt parti med ekstra Wiimotes (eller helst Wii Play med Wiimote inkludert)?

Lenke til kommentar
Jeg er nr. 30 i forhåndsbestillingskøen, så jeg lurer på om jeg får :/ Dette er på Spaceworld Stavanger. Var egentlig bare en nødløsning, men om jeg faktisk får konsoll derfra så tror jeg jeg skipper å stå i kø :p(hos Elkjøp that is)

7415330[/snapback]

 

Send dem en mail :) Men det ser ikke lyst ut...

Lenke til kommentar

CiRcLe7 Postet i dag, 15:31

HAHA jeg har ikke sett den der trykk her for å se innhold saken , så kommer det opp hvor mange konsoller det kommer når jeg gjør det;D haha genialt vi får 27stk:D

 

 

hva mener du med det?

Endret av kevZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...