kesse Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Noen erfaringer med dette kameraet?? Finner ingen tester av det, men virker interesant da jeg liker muligheten til å ta undervannsbilder! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Noen erfaringer med dette kameraet?? Finner ingen tester av det, men virker interesant da jeg liker muligheten til å ta undervannsbilder! 7373485[/snapback] Ja, legg dette kameraet under vann og prøv å ta bilder. Da tror jeg du får deg en overraskelse :!: Det er kanskje Mju-725 du mener? Har fått direkte dårlig kritikk noen steder, og ganske dårlig kritikk andre steder. Alle mener at teknikken som er brukt for å gjøre kameraet vanntett gir dårligere bildekvalitet enn andre kamera i samme prisklasse. Trenger du et vanntett og støtsikkert kamera, derimot, så er det et greit valg. Lenke til kommentar
LazySod Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ja, legg dette kameraet under vann og prøv å ta bilder. [...]7378768[/snapback] Han kan vel bare ta med seg en bøtte vann til Fotohuset og prøve med et av eksemplarene der? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ja, legg dette kameraet under vann og prøv å ta bilder. [...]7378768[/snapback] Han kan vel bare ta med seg en bøtte vann til Fotohuset og prøve med et av eksemplarene der? 7379555[/snapback] Da må han kjøpe 740'n først ihvertfall, for den tåler ikke mer enn lett vannsprut :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå