Avean Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Etter de siste dagene her er jeg innforstått med at det er noe som finnes som den rette for deg. Jeg har vært forelsket flere ganger før, noe som kribler i magen, du greier ikke å la være å tenke på vedkommende, alt er bare herlig rett og slett. Så møtte jeg en person jeg ble forelsket i men det er noe helt annet med vedkommende. Jeg føler jeg må beskytte henne, ta vare på henne og gjøre alt for at hun er lykkelig. Alt dette føles instinktivt. Følelsene er 10x sterkere enn noen forelskelse jeg har vært borti før, problemet mitt er at hun er opptatt men ga meg ikke noe svar akkurat da jeg la ut om mine følelser for henne. Hva hvis jeg har funnet den rette og hun er opptatt ? Er ikke det ca det absolutt VERSTE som kan skje ? Ille nok om du er forelsket, men jeg ville seriøst ha blitt torturert enn å ha disse følelsene i meg 24/7. Jeg er en totalt uemosjonell fyr, men denne dama har jeg felt tårer over for første gang siden jeg var 10år. Å dra ut på byen for å finne noen andre er totalt uaktuellt, alle jeg ser blir matcha opp mot henne. Egentlig håper jeg bare dette bare er en forsterka forelskelse og at det er ingenting som finnes som "den rette" for meg. Men hvis det er slik at følelsene vedvarer så forblir jeg vel singel i rimelig lang tid. Jeg føler egentlig at jeg trenger ett svar fra henne, hun ble sjokkert da jeg nevnte det for henne, men visste heller ikke hva hun skulle svare til det. Det er vel noe av grunnen til at jeg ikke kan klare å glemme henne. Jeg leste råd og tips før jeg røpte mine følelser for henne, det var å holde dem hemmelig siden hun har kjæreste fra før. De rådene var bare å glemme i mitt tilfelle, de kunne jeg seriøst ikke holde inni meg. Så hva bør jeg gjøre ? Burde jeg be om noe svar eller diskusjon eller burde jeg la det være og avvente svar fra henne ? Tror hun fikk med seg hvor mye hun betyr for meg, men alt skjedde så fort. Alt i hele hjertet mitt mener jeg burde trosse universet for å bli sammen med henne, men samvittigheten min sier at jeg burde vise respekt for hennes forhold nå. Tips ? For jeg trenger de seriøst hehe ! Jeg hater å være slik som jeg er nå, jeg gidder ikke å være med på noe morro lenger, jeg er 100% deppa hele tiden omtrent. Endret 27. november 2006 av Avean Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Shit for en beskrivelse! En del av dette kunne passet til hvordan jeg hadde det for rundt et år siden, men på en annen side var jeg ikke på langtnær så sikker som deg. Du virker jo som en reflektert person som klarer å holde ihvertfall deler av fornuften under kontroll til tross for dette. Mitt råd, som jeg vet er utrolig vanskelig å følge, er rett og slett bare å få tankene over på noe annet. Ikke finn på å være i nærheten av en mobiltelefon slik at du blir fristet å sende henne en mld, ikke sitt på msn og vent på henne, eller send henne e-post. Ikke vank unormalt mye i miljøene der du kjenner henne fra heller. Oppfør deg vanlig, og snakk med henne om det når det er fornuftig! Jeg vet ihvertfall fra mine erfaringer at grensen mellom interisert og innpåsliten er hårfin og avgjørende. Jeg husker jeg hadde så lyst til å bare omfavne denne personen det gjaldt konstant, og hele tiden være i kontakt med henne. Men, dette resulterte jo i at hun bare så på meg som innpåsliten til slutt, og hun fikk jo ikek no rom til å tenke selv stakkar. Nå vet ikke jeg hvilken situasjon du er i her i livet, men for all del, ikke lås deg inne nå da... Jeg vet hvor enkelt det er å bare sette seg ned og drømme om den rette og sitte å vente på mld mens livet bare glir forbi. Det må du ikke finne på å gjøre! Det kan jeg garantere deg at ikke bærer frukt. Kom deg ut blandt folk. Rett og slett fortreng litt følelser. Gå ut mer en vanlig, gjør noe du ikke pleier å gjøre, få tankene bort! Det øyeblikket du setter deg ned og tenker er løpet ofte kjørt... Uansett, dersom du har snakket med henne om dette, så er det jo kun i hennes hender. Du får ikke gjort noe hverken fra eller til. Hun har nok en ganske god mening om dette allerede, men vil kanskje ikke si den av andre grunner. Uansett, du virker som en knall fyr, og du virker veldig, jeg får si, oppegående til å være så forelsket. Så dette burte du klare bra uansett hvilken vei det går. Men vær for all del forbredt på et liv etter henne også da! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Et ord: Closure. Regner med at du lever litt i håpet om at noe bra kan skje mellom dere. Og siden hun allerede vet hva du føler om henne tror jeg det er greit at du får vite hva hun føler om deg. Spør henne rett ut: "Er det noe mulighet for at det blir noe mellom oss?" Hvis hun svarer nei, så er det ganske greit. Da er det bare å holde deg unna og gjøre det du må gjøre for å glemme henne. Hvis hun svarer noe annet enn nei så vil det nok ende opp i en samtale som ingen av oss kan forutse. Lykke til! Endret 27. november 2006 av gixer Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 gixer, nå skal det også sies at jenter har en UTROLIG evne til å snakke i koder slik at vi gutter ikke skal skjønne hva de sier... Så det å konfrontere henne tror jeg kanskje bare gir flere spørsmål en svar. Ihvertfall har jeg opplevd dette. De jeg har spurt har ikke villet såre meg ved å si at det ikke går, så derfor så har de bakt de inn i en utrolig suppe som tar flere uker å løse, og skaper masse bry... Men, det er jo verdt et forsøk. Men ikke forvent deg no fornuftig svar. En annen ting også, kom deg litt ut av forumet her også. Husker jeg låste meg helt fast her inne når jeg var in løøøve for et år siden. satt her inne å bare refresha sider for å se om folk svarte på problemene mine og slik. Det hjelper ihvertfall ikke Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Så du er forelsket og deppa. Den er ikke akkurat ny. Om jeg var deg, så ville jeg bare prøvd å glemme det. Nei man vil ikke, nei det er ikke gøy, men det er vel det beste om hun er opptatt å har det med å fortsette å være opptatt. Men skyt meg gjerne, jeg er snål på dette punktet. Siden jeg aldri vil kjempe for en jente. Jeg skal gjerne ofre mye osv. Men er det en annen inn i bildet så kan hun egentlig bare glemme meg. Grunnen til dette er at: Om hun virkelig liker deg, å vil ha deg. Så får du henne til slutt. Om hun er usikker, så vil hun alltid være det. Dermed er det for min del bare å glemme, siden jeg ikke vil ha et forhold det usikkerheten rår. Jeg skal ikke gi deg noe tips, siden jeg har skrudde meningen. Men jeg velger likevel å dele mitt synspunkt på saken. Om hun har interesse for deg, så ikke forhast deg. Siden hun er opptatt. Eventuelt gjør som alle andre gutter, spill kostbar. Selv om ingen klarer det. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det finnes ingen "den rette". Du har millioner av jenter i din alder på denne jorden. Tviler på at du har truffet den du passer best sammen med i hele verden nå.. Det finnes millioner av fisker i havet og det er fullstendig irrasjonellt og ikke minst patetisk å tilbe EN jente over lengre tid uten at man faktisk er sammen med henne. Dette kalles også for Oneitis. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kjærlighet gjør blind. Man tror alt når man er forelsket, det er ingen vits å prøve å overbevise personen om noe annet Lenke til kommentar
sugah Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det finnes ingen "den rette". Du har millioner av jenter i din alder på denne jorden. Tviler på at du har truffet den du passer best sammen med i hele verden nå.. Det finnes millioner av fisker i havet og det er fullstendig irrasjonellt og ikke minst patetisk å tilbe EN jente over lengre tid uten at man faktisk er sammen med henne. Dette kalles også for Oneitis. 7375707[/snapback] det er vanskelig å gi råd om hva du skal gjøre fordi du rett og slett må gjøre det som føles riktig for deg. men jeg må si at det var tøft gjort av deg å si det til henne,fordi å si at du føler så sterkt for noen setter deg i en veldig sårbar posisjon. når det er sagt vil jeg råde deg til å hvertfall gi henne litt tid så hun kan tenke igjen det du har fortalt. det kan jo hende at hun absolutt ikke ventet å få høre noe slikt fra deg. så etter litt tid er det opp til deg å avgjøre om du vil ta kontakt med henne eller om du går videre med livet ditt. uansett hva det blir; lykke til! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Håper og tror det er tilfellet. Hun ga meg jo ikke akkurat noe svar så. Venter i spenning >_<. Fikk ihvertfall beskrevet hvor store følelser jeg hadde så. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Mener folk jeg har gjort det som skal til eller burde jeg f.eks invitere henne ut til helga eller noe ? Enten er hun totalt forvirra ellers så har toget gått for meg, er enten eller. Eller burde være min lille ofring være nok til at hun tar kontakt ? Følelsene har roet seg litt i det siste men hun betyr fortsatt altfor mye til å bare gi slipp Lenke til kommentar
nerval Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ville ikke invitert henne ut eller noe slikt ihvertfall.. Hun vet hva du føler nå, så må nesten bare vente på at hun skal få bearbeidet det tenker jeg.. Lenke til kommentar
sugah Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 det er vanskelig å si,jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg var i din situasjon,men jeg tror at du har gjort nok for øyeblikket. hun trenger nok litt tid til å fordøye det hele. det kan jo hende at det du fortalte fr henne til å revurdere forholdet til sin nåværende kjæreste. det jeg prøver å si er at hun trenger litt tid,så kan du jo evt invitere henne med ut neste helg. Du må passe på at du ikke maser for mye,men så må du jo samtidig mase litt. hehe er ikke lett for dere gutter Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Du må passe på at du ikke maser for mye,men så må du jo samtidig mase litt. hehe er ikke lett for dere gutter 7381886[/snapback] Den magiske og umulige (?) balansegang... Ville vel ikke gjort noe mer utav det denne uken... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Har ikke maset på henne overhodet, har bare snakket ut med henne 1 gang og det var forrige fredag. Jeg tenkte å få svar denne helga, altså spørre om hun har lyst til å være med ut, eller om jeg kan bare glemme det på en litt humoristisk måte. Det kan vel ikke være galt ? Enten så får jeg ja og jeg blir den neste supermann, ellers får jeg nei og jeg kan gå videre. Følelsene har roet seg ned i det siste, men jeg nekter å gi henne opp før jeg får ett NEI. Ellers vil jeg angre som bare det. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvis hun har type, og en som er helt stups forelsket kommer bort og sier det, er det normalt av henne og bli sjokkert, og kanskje la vær og svare på meldinger og slikt i nærmeste tid. Men da er det fortsatt 50/50, det kan være hun liker deg, men svarer nei fordi hun faktisk er usikker på hva som skjer i forholdet. Det er det som er problemet. En jente jeg har vært hodestups forelsket i i hele 6 år, fortalte meg for noen uker siden at hun hadde vært forelsket i meg siden vi var først sammen. Siden det har hun vært sammen med ca 4 karer, og hun har alltid tenkt på meg. Hun ble sjalu når jeg fikk meg dame, men jeg tenkte akkurat det samme om henne. Problemet var at ingen av oss snakket om det, og her sitter jeg fortsatt og tenker på henne, når hun har funnet "den rette". Jeg var for sent ute. Sørg for at du spør det spørsmålet,mange jenter er rare, og viser følelser på en helt vanvittig rar måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå