Evil-Duck Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hei jeg skal gå i inkjøp av en creative Zen:V 8Gb , noen som vet ca når den er komt til norge ? ser at de har den på Komplett med ubekreftet leverings tid. noen som vet om det føller med mulighet for å lade i stikk kontakt med den ? mvh Jan-Ove Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvorfor heller ikke gå for denne. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317053 den har jeg. Kjempefornøyd. På den jeg har, er det multi stikk kontakt. Fungerer i Europa og UK. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har alt en Creative zen touch så det holder med en stor. så vil helst ha en liten en Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det medfølger kun USB-lader, for lading i stikk-kontakt må du kjøpe dette som ekstrautstyr. Ligger en fersk test av spilleren her: Link Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har selv spilleren. Er meget fornøyd med den. Har ikke noe negativt å si om det. Annet at den henger seg noen ganger. Så jeg har begynt å tatt med meg noe som jeg kan resette den meg. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har selv spilleren. Er meget fornøyd med den. Har ikke noe negativt å si om det. Annet at den henger seg noen ganger. Så jeg har begynt å tatt med meg noe som jeg kan resette den meg. 7392372[/snapback] Har du prøvd og oppdatere FW? Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Følger det med 230volts lader eller ikke i vision: M du linket til?? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ifølge Creative.com følger det ikke med Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Disse spillerene på lades mellom usb. Reiselader kan jo kjøpes Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Lader til Creative koster mellom 2 og 300,- Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Tja, du kan jo kjøpe Hama usb-lader. 60 kroner: Link Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tja, du kan jo kjøpe Hama usb-lader. 60 kroner: Link 7416684[/snapback] There were several reports about Creative V Plus refusing to charge off non-Creative chargers (Creative Micro chargers supposedly work OK). It's been my experience with the one from Clasohlson's at least ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå