Gå til innhold

.

Superman_X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I følge Sony er det lagt mer vekt på media-muligheter enn spill, selv om PSP har flere gode spill også, som f.eks. GTA-spillene

Hvor har du det utsagnet fra? Det finnes et hav av glimrende psp titler.

7379443[/snapback]

Jeg har selv PSP, og er fornøyd med spillbiblioteket, men Sony hevder selv at PSP er laget med mest vekt på media. Sony har vel også kallt den "Walkman of the new century", elns.

Lenke til kommentar
I følge Sony er det lagt mer vekt på media-muligheter enn spill, selv om PSP har flere gode spill også, som f.eks. GTA-spillene.

7375428[/snapback]

Lagt mer vekt på media?

Det er jo spill og tilbehør som er inntektskilden. UMD filmene selger jo ikke så hva er det da å tjene på media delen?

Er ikke rart det selges så lite spill når det er enkelt å pirat kopiere til konsollen.

Lenke til kommentar
Jeg har selv PSP, og er fornøyd med spillbiblioteket, men Sony hevder selv at PSP er laget med mest vekt på media. Sony har vel også kallt den "Walkman of the new century", elns.

Må si at jeg personlig har brukt min psp hovedsaklig til spilling, med untakk av et par nedlastede filmer.

Lenke til kommentar

Må si at jeg personlig har brukt min psp hovedsaklig til spilling, med untakk av et par nedlastede filmer.

7379586[/snapback]

Jeg bruker også min PSP primært til spilling, men det endrer ikke det faktum at PSP er laget mht. til media, selv om også spilling prioriteres i stor grad. Hadde ikke spilling var prioritert, hadde ikke PSP vært sterkere enn en iPod (som for øvrig yter ca. 70 Mhz).

Lenke til kommentar
Jeg bruker også min PSP primært til spilling, men det endrer ikke det faktum at PSP er laget mht. til media, selv om også spilling prioriteres i stor grad. Hadde ikke spilling var prioritert, hadde ikke PSP vært sterkere enn en iPod (som for øvrig yter ca. 70 Mhz).

Nettopp derfor er hvertfal jeg av den oppfatning at psp er primært en spillkonsoll, med høy prioritet innenfor ulike former for medie-avspilling. Men det er vel bare min oppfatning..

Lenke til kommentar
jeg har bade hvit og svart psp  den hvite er en giga pack jeg kjøpte når jeg var i thailand en fyr som hadde importert den fra japan tror jeg fordi det står "for sale in japan only" på esken den svarte er en launch psp kjøpt i norge

den hvite er litt ipod-aktig i fargen

7380366[/snapback]

Kunne tenkt meg en hvit også. Bare faen at de fleste har TA082 hovedkort.. :no:

Lenke til kommentar

Stryk det spørsmålet, jeg har kjøpt meg en annen kabel (en fancy en med lader i tillegg :p ).

Uansett, Elkjøp har nå fått inn Base Pack til 1495,-, og det er jo en fantastisk pris det også. Ekstrautstyret på Value Pack er ingen must-have, eneste som er greit å ha er øreproppene med fjernkontroll (men disse er vel ikke spesielt bra uansett) og den kluten ... Men hvis man på død og liv må ha Value Pack, selger Lefdal den til 1695,-, også det en veldig bra pris. Så da er julen reddet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...