Gå til innhold

.

Superman_X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skal få med hele pakken fra Elkjøp, ja, det er jo Value Pack. Selv om det ikke opplyses om hva som er i pakken, så skal alt det du nevnte være med. Har for øvrig tenkt å kjøpe den til jul selv. :-)

For øvrig, noen som vet hva PSP koster på Elkjøp-butikker? Siden nettprisen visstnok bare gjelder på Internett.

Edit:

Men så er vel du så Nintendo-fanboy og trangsynt som du kan bli, Kessel, så jeg tror ikke mange tar dommedagspåstandene dine alvorlig ... Selv om du liker DS (Nintendo) best, betyr ikke det at alle andre forguder Nintendo, og trådstarter ønsker seg åpenbart en PSP. La ham få det.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Vil fraråde på det sterkeste å kjøpe PSP. Selv har jeg ikke brukt min på snart et år. Forferdelig maskin. Og siden salget av den går såpass dårlig, særlig spillene, vil nok spillstøtten minske ganske kraftig i tiden som kommer.

Allerede vært en del prat om at utviklere er bekymret for maskinens fremtid. UMD filmer f.eks er jo også en total flopp og Sony har vel allerede droppet de.

Kjøp deg heller en DS hvis du vil ha en mer fremtids-sikret maskin, Og ikke minst, den plattformen med mest støtte og mest moro. Og billigere.

7373427[/snapback]

jeg antar at du ikke har oppdatert psp'en din enda.... men alle har jo vær sin smak

men hvis man vil ha spill maskin med litt mere voksne spill og mange muligheter som f.eks kamera mp3 spiller videospiller og nettleser(ds'en har jo nettleser den også glemte meg) bra grafikk på spill osv.

Endret av fanboy
Lenke til kommentar

Sjekket Elkjøp-bladet jeg fikk i posten i helga nå, og det var en PSP der til 1500,-, men det stod at det var Basepack. Jeg vet ikke om det er forskjellige tilbud i de forskjellige landsdelene, men i så fall vil det si at det er kun på Internett at du får Value Pack for 1500,-.

Lenke til kommentar
Vil fraråde på det sterkeste å kjøpe PSP. Selv har jeg ikke brukt min på snart et år. Forferdelig maskin. Og siden salget av den går såpass dårlig, særlig spillene, vil nok spillstøtten minske ganske kraftig i tiden som kommer.

Allerede vært en del prat om at utviklere er bekymret for maskinens fremtid. UMD filmer f.eks er jo også en total flopp og Sony har vel allerede droppet de.

Kjøp deg heller en DS hvis du vil ha en mer fremtids-sikret maskin, Og ikke minst, den plattformen med mest støtte og mest moro. Og billigere.

7373427[/snapback]

Reinspikket tull og ikke minst FUD.. PSP er den bestselgende konsollen til Sony noensinne faktisk. At den ikke er i nærheten av DS betyr da ikke at den er en flopp. ;)

Jeg vil fraråde deg på det sterkeste å høre på slike tøvete utsagn.. Om du har gjort et riktig valg vet bare du. Jeg anbefaler den iallefall på det kraftigste. Den kan gjøre så utrolig mye den lille greia der.. :)

Jeg anbefaler også at du ser etter den sorte typen, da det er mindre fare for at den har det homebrew fientlige TA082 hovedkortet. Ingen PSP'er med firmware over 2.80 (mener jeg) inklusive TA082 kan downgrades for å bruke homebrew.

Kikk forøvrig på disse trådene angående downgrading:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...psp+++downgrade

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...downgrade&st=20

Og sist men ikke minst, den store PSP Tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...psp+++downgrade

Lykke til..

:)

EDIT: Her har du bilde som viser deg hvordan du kan sjekke om en PSP har TA082 hovedkort:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
0okm_ta082.jpg
Endret av Fhj
Lenke til kommentar

7373427[/snapback]

Reinspikket tull og ikke minst FUD.. PSP er den bestselgende konsollen til Sony noensinne faktisk. At den ikke er i nærheten av DS betyr da ikke at den er en flopp. ;)

Jeg vil fraråde deg på det sterkeste å høre på slike tøvete utsagn..

7373565[/snapback]

Du mener vell raskest selgende konsollen.. :)

Har ca. 70-80 millioner igjen før den blir bestselgende.

Men får du med USB kabel, hodetelefoner og minne kort på 32 mb på den PSPen på ELkjøp?

7373341[/snapback]

Hvis du har ett kamera, kan du jo se om du kanskje allerede har USB->Mini USB-kabel liggende..

Isåfall er det nesten garantert bedre å bruke den, siden kabelen som følger med PSP Giga Pack er veldig kort (bare en halv meter), selv skal jeg kjøpe en lenger neste gang jeg kommer over en. :)

Husk å kjøpe noen spill også, for en god start.

Everybody Loves Golf, Virtua Tennis World Tour, og Tales of Eternia er kjempebra, men husk å se deg litt om for spillprisene varierer voldsomt, Killzone Liberation koster f.eks. 299,- på elkjop.no, mens det koster 499 på komplett.no, og slik er det nesten med alle titler på PSP.

Lenke til kommentar
Å. jeg viste ikke at jeg kunne bruke USB kabel fra kamerat på PSP'en.

Men da trenger jeg jo ikke det.

1. Men. Følger det med USB kabel i Value pakken på Spaceworld?

7373854[/snapback]

Du kan bruke enhver USB-->Mini USB kabel, så hvis kameraet ditt bruker det er du reddet...

Vet ikke om det er slik kabel i value-pakken.

Legger ved bilde og link til en stilig 90 cm ut-trekkbar kabel, som du også kan lade opp PSP'en med, dersom du er i tvil hvordan mini-usb enden ser ut.

lo29.jpg

Ladekabel på venstresiden, miniusb som er i midten, og vanlig usb oppe på bildet.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Det er ikke SÅ stor forskjell på antall solgte PSP-er og antall solgte DS-er. Det er vel blitt solgt 23 mill. PSP-er og 27 mill. DS-er. Spillene er en annen sak, jeg har ikke tall på det, men mange kjøper jo PSP for å ha en multimediamaskin og da blir det ikke fullt så mange solgte spill.

Edit: En film pleier for meg å ligge på 2-300 MB

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Det er ikke SÅ stor forskjell på antall solgte PSP-er og antall solgte DS-er. Det er vel blitt solgt 23 mill. PSP-er og 27 mill. DS-er. Spillene er en annen sak, jeg har ikke tall på det, men mange kjøper jo PSP for å ha en multimediamaskin og da blir det ikke fullt så mange solgte spill.

7375412[/snapback]

I følge Sony er det lagt mer vekt på media-muligheter enn spill, selv om PSP har flere gode spill også, som f.eks. GTA-spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...