ebe Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Bestilte en pioneer DVD 106s hos PCutstyr.no for lenge siden. Plutselig her en dag kom det melding om at jeg kunne hente den på posten. Synes det var litt merkelig siden på div. web-shopper så er det ingen som har den på lager. Så åpnet jeg den da, alt så bra ut, og den funket bra. Men den ser litt annerledes ut enn på bilder på nettet. Bl.a. så er ikke Pionner-merket øverst til venstre der. Har jeg fått riktig? I "system-manager" (winME) viser den "Pioneer DVD 106", men jeg synes det er merkelig, så jeg stoler ikke 100% på at den er den jeg skal ha. Finnes det programmer som kan sjekke hvor raskt den leser f.eks.? Skal være 16x. Noen andre som har tilsvarende spiller?? Lenke til kommentar
Razul Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Det finnes bare en Pioneer DVD-106 og denne er 16X, så det er nok den du har fått. Det at den ikke ligner trur jeg ikke du skal bry deg så mye om. Det er ofte de bytter fronten på slike. Jeg har en Pioneer sjøl som ikke har noe merke frampå i det hele tatt. PS! Se http://www.digital-digest.com/dvd/articles/region.html for å gjøre den sonefri :wink: Lenke til kommentar
ebe Skrevet 16. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2001 OK! Takk for svar :smile: Har allerede gjort den sonefri! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå