Supervisor Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Til info - CoD 3 koster 349 i Elkjøp butikk. Kjøpte spill i dag. Det er i hvert fall billigere enn i prisguiden. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Var dette til Ps2 eller X360? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvilket format snakker vi om? PS2? Lenke til kommentar
OHell Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvilket format snakker vi om? PS2? 7373174[/snapback] Godt spørsmål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Trolig PS2/Xbox. Spillet koster 449,- til Xbox 360 (samme gjør forøvrig Tony Hawk's Project 8). Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Sorry.... 360. Endret 27. november 2006 av jokab Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 til den prisen vurderer eg og kjøpe det ja! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er verdt å kjøpe dette spillet bare for online-delen, om man kommer inn da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ah, dette lover bra Tror jeg tar turen til Elkjøp på fredag og kjøper Gow, CoD3 og Viva Piñata Synd jeg jobber til helgen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er jo online-delen som ER spillet denne gangen meiner no eg. SP gir null og nada nytt sånn sett. Men COD3 online på konsoll er eit stort steg fra COD2 . Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vel Kessel, som Mala sier er online delen hele spillet. Syntest ikke at singleplayer er så utrolig bra, men multiplayerdelen er vanvittig bra! Wii versjonen blir dermed ute av siktet for min del, og ble heller ikke bedre av at de fleste omtalene sier at Wii versjonen sin kontroller funker dårlig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 COD3 hadde eg ikkje kjøppt til Wii om det hadde smellt i horhuset til Karl & Co. Har sett frem til online-delen til COD3 så lenge no, og den overgjikk foventnigene...bortsett fra at det er vanskelig å få joinet sessions til tider. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Fuck! Det skulle du aldri ha sagt siden R6 kommer om et par dager også.. =/ Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Bryr meg ikke om online spilling og det gjør ikke de aller fleste heller. Er tross alt ikke så altfor mange som har nett tilgang med konsollen sin. Haha, right... The headline figure for Jeff Sullivan, one of Microsoft’s developer relations managers for the Games Technology Group, was the attach rate for Xbox Live amongst Xbox 360 users - a massive 60 percent, which is a huge increase over the 10 percent gained by the original Xbox. Slutt å døm andre etter deg selv. Endret 28. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Har du glemt hva du sa? La meg minne deg på det: Er tross alt ikke så altfor mange som har nett tilgang med konsollen sin. Det jeg sa beviser jo nettopp det motsatte, hele 60% har faktisk nettilgang fra konsollen sin. Her er noe annet interessant ang. spilling: Since Xbox Live's online gaming network launched in November 2002, gamers have spent over 1.5 billion hours on the network playing games online with their friends around the world. This is equal to 65 million days of gaming or close to 200,000 years. With our top title, Halo 2, which is being played on both the Xbox and Xbox 360, gamers have spent over 500 million hours playing online. Endret 28. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hva mener du egentlig med at bare nerder, de med teknisk innsikt og hardcore-spillere kjøper en konsoll det første året? Kan du definere de gruppene av spillere du nevnte, og eventuelt komme med kilder på at de utenom nevnte grupper ikke kjøper konsoll det første året, hvis den koster $400? Jeg tror nemlig du snakker ut i fra egne antagelser om hvordan ting og tang fungerer her, og at det du sier ikke har noe grunnlag i virkeligheten. Og uansett hvordan du snur og vender på det, så er ikke 60% et dårlig tall, det er mer enn halvparten, Microsoft er jo i ekstase over tallet. Lenke til kommentar
superrune2 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hva mener du egentlig med at bare nerder, de med teknisk innsikt og hardcore-spillere kjøper en konsoll det første året? Kan du definere de gruppene av spillere du nevnte, og eventuelt komme med kilder på at de utenom nevnte grupper ikke kjøper konsoll det første året, hvis den koster $400? Jeg tror nemlig du snakker ut i fra egne antagelser om hvordan ting og tang fungerer her, og at det du sier ikke har noe grunnlag i virkeligheten. Og uansett hvordan du snur og vender på det, så er ikke 60% et dårlig tall, det er mer enn halvparten, Microsoft er jo i ekstase over tallet. 7374510[/snapback] Morroklumpen Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vel, med 6 millioner kjøpte X360 så tviler jeg på at det er bare "nerder", som du mener, jeg tror du også har mange casuals der. Men det er vel ikke noe som kan bevises den ene eller andre veien tror jeg... Lenke til kommentar
Dec Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vel, med 6 millioner kjøpte X360 så tviler jeg på at det er bare "nerder", som du mener, jeg tror du også har mange casuals der. Men det er vel ikke noe som kan bevises den ene eller andre veien tror jeg... 7374579[/snapback] Solgt snart 8 mill 360 konsoller nå da.... Jfr. nextgenwars.com Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ok, det bare styrker poenget mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå