Fisk1 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja, Jay-Z har jo slippi nye albumet sitt, Kingdom Come nylig. Er vel noen av dere hiphop'ere der ute som har hørt det alt, kan jeg tenke meg... Så, syns dere Sean Carter har klart å gjøre et verdig "comeback"? Personlig er jeg veldig positivt overrasket, men så er det jo tross alt Jay-Z. Mange spennende beats med i bildet, pluss produsenter av ymse, velklingende slag. Er derimot litt skuffa mht. Hollywood, låta han lagde med Beyoncé. Skulle tro at to artister av det kaliberet kunne lage noe bedre sammen, men men... Mine favoritter hittil: Dig A Hole og Beach Chair Kom med deres synspunkter! Lenke til kommentar
chinaski Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 bra album, likevel ikke helt fornøyd. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Veldig bra, men er langt ifra på høyde med de første albumene hans. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Njoa, ikke helt det store imo. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er et bra album, men jeg syns han mangler noen av de syke produksjonene han pleier å ha. Blir på en måte litt tynt. Savner Timbaland-beats, og Dre gjør det over hodet ikke så godt som alle vet han kan. Tekstmessig er dette genialt, og flowen til Jay er det vanskelig å snakke negativt om. Alt i alt et fantastisk album, men jeg er allikevel litt skuffet. 5/6 (hadde sett for meg et terningkast over 6, her altså, men neida...) Lenke til kommentar
starks Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 greit album, men med Jay-Z på mikken og stjernelaget av producere hadde jeg venta mer ja.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Veldig bra, men er langt ifra på høyde med de første albumene hans. 7373395[/snapback] Jau. Man forventer vel egentlig mer, kanskje pga. produsentlista og coartistene. Men men, jeg er glad han ikke har lagt fithood'en på hylla enda. Hehe... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kingdom Come var skuffende. Men er det ikke like greit å bruke hip hop-tråden til dette? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 ikke hova på sitt beste akkurat, nyeste til fat joe er bedre Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kingdom Come var skuffende. Men er det ikke like greit å bruke hip hop-tråden til dette? 7378188[/snapback] Begge uttalelsene støttes Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Dødsfett album, vanskelig å vurdere men..; rapping; 6/6, låter 4/6. Lost ones, Prelude, Dig a hole og Beach chair er de kuleste sangene, Neptunes sitt bidrag var craaaap og noen var helt avarage Ser foresten ingen problemer med en egen topic for dette albumet, Jay-Z er den største personligheten i rap industrien og dette comebacket har mange ventet på. Ja takk til fler hip-hop topics Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Men er det ikke like greit å bruke hip hop-tråden til dette? 7378188[/snapback] Do as you please. Er bare vant til at folk begynner å whine med en gang man diskuterer noe særskilt i generelle snakketråder, også opprettes det en egen tråd om emnet. Men, dere må jo bruke den akkurat så mye dere vil da! Hehe... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er egentlig ikke så farlig, kan godt ha litt flere hiphop-diskusjoner i musikk-delen av forumet, når noen lager en tråd der er det jo nesten underforstått at det er rock det er snakk om. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Er egentlig ikke så farlig, kan godt ha litt flere hiphop-diskusjoner i musikk-delen av forumet, når noen lager en tråd der er det jo nesten underforstått at det er rock det er snakk om. 7380693[/snapback] Hehe... Ja, litt mangfold skader ikke. Uansett, Jay-Z har det fortsatt inne selv om dette kunne vært bedre. Lenke til kommentar
Ori Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 The legend of Shawn Carter Det Jay-Z gjør i studioet er det ingen som kan gjøre bedre. Selv om The Kingdom Come ikke var hans beste album, så er det ingenting som å høre sjefen selv, gjøre det han gjør best av alle. Og ikke begynn med .. "I'm not a writer, I'm a biter" =p Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Litt av en bump Får vel teste da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå