enjoi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jobber for tiden på barnevern institusjon, tok på meg oppdrag å skulle fikse bærbaren til en av ungdommene. Den låste seg med en gang den startet, men kjørte greit i safemode.. Så jeg gikk ut ifra at det bare var å formatere å legge inn på nytt. Maskinen er en Acer aspire 5000, 1,6ghz sempron... Det skulle vise seg at det ble vanskeligere enn først anntatt, maskinen fungerte i ca 1 dag etter formatering og ny instalasjon. Så virker det som om musa slutter å fungere og det er heller ingen reaksjon fra tastaturet.. Har instalert drivere osv. I safemode fungerer alt vanlig. Har prøvd xp home, pro og win 2000. Til slutt instalerte jeg Linux, og nå virker det som den fungerer stabilt.. Men dette er jo ingen varig løsning for denne ungdommen, noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Virker som det kansje er noe galt med HK elns? Ville tatt en del tester, cpu test, ram test osv. kansje du finner feilen Lenke til kommentar
bebi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Heisan, Har de vært inne og tuklet med biosen ? Lenke til kommentar
enjoi Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 ok.. skal prøve noen tester.. Har ikke vært inne på bios, den er rettet opp til fabrikkoppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå