Unlimited Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 jeg setter inn cd'n og startet pc'n på nytt, men fikk ikke noe beskjed. Hvordan får jeg opp ting da? jeg må formatere pc'n! Lenke til kommentar
Loko Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 "push any button to boot from CD" kommet opp noe slikt underveis? Hvis ikke så må du muligens inn i bios og endre boot-rekefølgen Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Brente du CD-en som .ISO-fil? Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 jeg har ikke brent noe! jeg har ikke fått noe beskjed som sagt! jeg har endret på endre boot-rekefølgen men får bare svart skjerm! Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Brente du CD-en som .ISO-fil? 7373229[/snapback] jeg fikk den sammen med pc'n! Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 hallo??? Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 går ikke an å starte den i windows da? sette i cden og dobbeltklikke på den på min datamaskin? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 hallo? 7375953[/snapback] prøv å forklare dge litt bedre så får du kanskje de svarene du vil ha. Slik jeg har tolket deg så skal du boote maskinen på nytt for å gjenoprette softwaren på maskinen. for å starte maskinen fra recovery-cd'n har du som regel to muligheter: 1) endre boot-rekkefølgen. dette gjøres i BIOS. Vanligvis må du trykke F1 eller Del-knappen når du starter maskinen. Bruker du denne muligheten bør du stille tilbake innstillingene etter du er ferdig. 2) Du skal også kunne trykke F12 for å endre bootrekkefølgen on-the-fly når maskinen booter. Du velger her Cd/DVD og trykker enter. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hva slags PC er det ? Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 går ikke an å starte den i windows da? sette i cden og dobbeltklikke på den på min datamaskin? 7376075[/snapback] nei! har bare noen .DAT filer eller noe lignende! Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Hva slags PC er det ? 7376643[/snapback] Bærbar Acer Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hva står det på CD'n du setter inn ? Dersom du bruker "originale" recovery-plater,skal det stå System CD på platen. Dersom du har brent dem selv,så begynner du såklart med første CD. Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 jeg har endret på rekkefølgen, men får ikke starte cd'n i det hele tatt...skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å formatere denne pc'n!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå