Resser Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Heisann, jeg lurer på en ting som jeg ikke har funnet noe info om andre steder enda.. Hva med ledgandary weapons, f,eks TF vil dette bli oppgradert så man kan bruke gems eller lignende eller vil dette bli "utdatert" fort? Grunnen til at jeg spør er at jeg kun mangler venstre bindings nå og lurer på om jeg skal stresse med MC mer en nødvendig da det er et halvt år siden jeg fikk den høyre og MC kun gjøres for å skaffe den Noen som har noe info på dette? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Class sets blir jo bare verre og verre når det gjelder looks 7426920[/snapback] søk på "offisiell tier 2" (ca det, du skjønner jo på svarene hva du vil ha) i forumet. dette var da tier 2 fikk reskin. det er akkuratt som nå. whine more play less. tror det fikser seg ingame jeg. Pct: har du noen ingame screens av folk med dette (aner ikke om man må raide for å få dette elller noe. men hvis det er equel mot Dungeon 1 sett i WoW, skal det vel ikke være så vansklig å screene det? skal hoste opp link til tråden jeg nevnte. fant ikke linken gitt=P men fant noe liknende. EDIT: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=517228&hl= Endret 6. desember 2006 av Be__bad Lenke til kommentar
PcT Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 atm så dropper t4 i karazhan, 10man instance og noe i TK. Ganske mange som har det, men personlig har jeg gått ganske inaktiv med beta spillinga. Kan finne no bilder, har iallfall en orc warlock med t4 pauldrons. Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Så tier4 og dungeons man finner dem i vil ha den samme betydningen som tier0 og instancene man finner det i? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 ye 5mans og 10mans dropper t4 akkuratt som i live Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Reached Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Nei de får andre racials. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 spm: Hvordan blir grinding av rep med Dranei? For mounten sin skyld, er det bare runecloth (som vanlig)? Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Vet ikke om dette er spurt før, men men er det sånn at lvl 61 våpene er nesten like gode som rank 14? Og hvor lenge holder et 1h rank154sword før det er helt utdatert? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Du får 62-63 blues 2handers som er iallfall like bra som 2handed GM våpna, men du må til 65 for greensa. (først lvl 65 greens som eier r14 våpner, men bluesa på 62>63 er lette å få tak i) Personlig pvper jeg på live for GM dagger / GM sverdet siden jeg synes det er morsomt Lenke til kommentar
neoman Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 hva blir den hardeste instancen til bc? hva er den du syns var hardest å vanskeligst. og hvor stort er outland samenlignet med det nåværende omerådet? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Black Temple skal visstnok være den vanskeligste med Illidan osv. Den jeg synes er vanskeligst ATM for 5/10mans er garantert tempest keep alcatraz i heroic mode... Karazhan er ganske rått og. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 hva blir den hardeste instancen til bc? hva er den du syns var hardest å vanskeligst. og hvor stort er outland samenlignet med det nåværende omerådet? 7482109[/snapback] Dette lurer jeg fælt på! Tenker da mest på flying mount og druid. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 outlands er ca 25% av de nåværende områdene. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 outlands er ca 25% av de nåværende områdene. 7482435[/snapback] Hmm, kjipt. Trodde det var ihvertfall minst like stort som et av kontinentene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 outlands er ca 25% av de nåværende områdene. 7482435[/snapback] Hmm, kjipt. Trodde det var ihvertfall minst like stort som et av kontinentene. 7482811[/snapback] Da måtte sonene vært megasvære, for det er jo ikke så mange. Syns de er akkurat passe jeg. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 outlands er ca 25% av de nåværende områdene. 7482435[/snapback] Hmm, kjipt. Trodde det var ihvertfall minst like stort som et av kontinentene. 7482811[/snapback] Da måtte sonene vært megasvære, for det er jo ikke så mange. Syns de er akkurat passe jeg. 7482820[/snapback] ca 50% av Kalimdor. Ganske stort det. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ja tenkte feil, blir riktig det ja. Har vært inne på wow og der kan man zoome inn på Outlands, ser ca ut som et av kontintene i kalimdor. Gleder meg vilt til å begynne med spillinga igjen, mye nytt som har skjedd siden jeg slutta for 1 år siden. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 jeg er også skuffet over størrelsen:( Ikke det at jeg har prøvde Beta elelr noe. Men 50% av kalimdor er altfor lite i mine øyne. MEN..det positive er at nåværende kontinenter blir utvidet med både dranei-øyer og bloodelf zoner:) Så...selv om outland bare øker spillet med 25% landmasse, så blir det lagt 5-10% økning av nåværende kontinenter:) Lenke til kommentar
PcT Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Det er akkuratt stort nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå