Gå til innhold

Spør BC spørsmål her! (Byttet topic)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville ihvertfall lett valgt en warlock fremfor en mage i de instancene jeg har kommet over i TBC til nå(Hellfire Citadel, Slave Pens og Mana Tombs).

 

En demo lock med Felguard gjør helt vill damage. Pettet med 250dps buffed med Battleshout og Might(540spelldamage), 3 dots og shadowbolts/incinerate.

 

Dessuten har du Ritual of souls(får vel denne på lvl 66 elno, men bare nevner) / Healthstones og Soulstone :D

 

Har dog ikke spilt på locken etter at de nerfa Soullink til 20%. Å sloss mot rogues er rett og slett trist. Mulige å drepe, men de har så latterlig damage at det ikke er kjekt. DC er MUST. Resist = dead. Dette var før SL nerfen.

 

Noen som har sett "Ming" sin post /m film kalt "Rogues, Gods of early TBC" ? Ikke kødd engang :)

Lenke til kommentar
Selv om man speccer fire, mister man ikke akkurat muligheten til å bruke frostspells hvor mobs er immune. Så har man jo CoE fra warlocks + Rune of perfection og Don Rodrigo som fjerner 115 resistance.

7420991[/snapback]

 

 

Sant, men fremdeles så er da ikke fire mana effective eller..

 

 

grats med dagen btw..

Lenke til kommentar
Og hvorfor trenger mages å være mana-effektive? Clearcasting, evocation, ti tusen mana gems og mana regen in-combat ...

7428413[/snapback]

 

 

i lange fighter så er det lurt ja.. fire er pure dmg og det spiser mana som helsikke.. har du en mage selv så merker du stor forskjell på mana use mellom ice og fire... fire har kansje dmg, men kan ikke holde ut stort lenge... frost har passe dmg og low mana use... for å ikke snakke om stor crit rate... target stuck in frost nova = 70-80% crit chance

Lenke til kommentar

Jeg vil nå si at warlocks har blitt bedre å bedre helt siden begynnelsen... :p det begynnte med free mount i 40 og siden det har de bare blitt buffet, nå er de jo helt syke, jeg mener det er såvidt jeg klarer å ta dem på PTR med roguen min, og den nye felhunteren critta meg for 1k i Arena :/ + de syke dotsene, de tåler like lite som før og mindre (siden de har nerfa SL litt) men selv om jeg kansje klarer å ta dem dør jeg selv etterpå fordi jeg sitter igjen med 1000 hp og en hau med dots på meg....

 

Har alltid hatt lyst på en lock men jeg har ikke giddet å levle en fra starten fordi det er så forbanna kjedelig i begynnelsen :p

 

Jeg har alltid sett på locks som den eneste classen som virkelig kan ta flere på en gang, jeg så en film som en på min server mekket en gang, han tok 5 alliance, han hadde heftig gear da ( T2, som var det heftigste den gangen + staff of shadowflame+++ ) men der så jeg virkelig hvor bra en lock kan være når man vet hvordan man spiller dem.

Lenke til kommentar

Selvsagt..jeg snakekr ikke 1vs 1..der er ikke warrior noe særlig god. Snakker når dem har nettopp heal support:) Med heal support given to all klasses, er det fremdeles warrior som dreper flest:)

 

Uten heal kan man si at warrior ikke akkurat ligger i toppen av pvp kaka:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Ganske enig der, men hvem er det som er så vekke at de prøver å zerge warrioren først  Man må jo sefølgelig ta healers (Priest og Druids Shamans) før man tar warriors og paladins.

 

joda :cool: men kanskje ikke alltid lett i kaoset som oppstår når det pluttselig befinner seg en warrior midt inne i gruppen din og folk slaktes ned rundt deg :cool:

Lenke til kommentar
Joda men de ble nerfa for 3 pushes siden.

 

En god warlock heirer en rogue.

 

Hvilken nerf var det?

 

En god warlock (anser meg selv som god) har ikke sjanse mot en godt geara rogue som stunlocker deg til 0% med blind, selv med prenerf soullink.

At jeg i tillegg må sloss på undead rogues, som ikke er avhengig av 100-0% stunlock gjør alt bare mer fortreffelig.

 

I retail er rogues en spøk som demospec. Kan slite med godt geara roges med andre specs, ettersom jeg bare har blues og 4.5k hp som demo.

 

I beta går warlock demonology survivability ned, damage opp. Rogues damage går opp, survivalbility går opp. CloS + masse hp.

Hva hjelper mer damage når jeg blir stunlocka? Lite.

 

Til Qiazza: En SL warlock kan ta flere om gangen, men det forutsetter som regel at man er horde. WotF ftl. Dessuten tar man IKKE 3 kapable motstandere samtidig, det lar seg rett og slett ikke gjøre. Skulle likt å sett en hvilken som helst warlock tatt meg og to kamerater :roll:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...