Loeve Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Andre klasser får tilsvarende nye skills. Hunters får bla. steady shot og aspect of the viper. Mages får invisiblity bla. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 pct har du noe profil og vise på den lvl 70 warrioren du spiller på. kunne vært interessant og sett strenght ap crit stats på gear og alt detta? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Spørsmål: Kan warlock bruke en spell for å se mage som er invisible? Merket meg at jeg kun har Detect Lesser invisibility i spell book nå, og mage sin spell kalles vel invisibility eller kanskje greater? Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Andre klasser får tilsvarende nye skills. Hunters får bla. steady shot og aspect of the viper. Mages får invisiblity bla. 7564244[/snapback] Supert. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 e grøsser med tanken på og lvle min warrior så gj du som klarte det Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Outland er noe av det mest stemningsfulle jeg har vært igjennom i all den tiden jeg har spilt WoW. Har spilt betaen noen timer nå, og får nesten lyst å begynne med WoW igjen. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Spørsmål: Hvilken level er minimum for Proffesions til 400? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 er 375 skill som er maks. Tror det er level 60 som er kravet. Å lvle som en warrior var ikke så ille, så lenge man sørger for enten å gå 30+ fury eller 41+ arms (uten Endless rage suger grinding, med min pvp spec jeg bruker nå 35/23/3 grinder jeg saktere med min 95 dps 2hander enn det jeg gjorde på lvl 65 med 41/xx build med en 82 dps 2hander) I pvp har man nok rage uansett, har personlig ikke engang logget på warrioren min for å specce den siden 2.0.0 rett og slett pga kan ikke tenke meg en build uten full enrage/TM til pvp. Er så ufattelig morsomt å ta 70 paladins som er så retards å bruke avenging wrath Tok en tidligere idag, var på 30% hp han på 70%, han brukte avenging, ta bare hamstringa jeg løp unna brukte deathwish, 250 ap trinket intercept > død paladin (2950 mortal strike 2300 normal crit og en 2530 whirlwind satt jeg ham på plass ja) Morsomt å knuse arcane/fire mages med 2-3 hits.. Tok en tidligere idag, hadde 40 rage, kjørte deathwish trinket > vanlig charge > MS for 3899 > normal hit 3364.. Det er så godt Anyway, grpa med en 70 draenei shaman tidligere, tenkte jeg kunne legge ut litt bilder av ham Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Anyway, grpa med en 70 draenei shaman tidligere, tenkte jeg kunne legge ut litt bilder av ham 7635361[/snapback] Dette må jeg se. BTW, var ikke du bannet? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 hvor lang tid tar en instance fram til level 70, ikke raidinstancer, men tilsvarende ST, BRD og lignende opp til level 70, ikke for? og hvor mange levelinstancer er det? Kan hende jeg har spurt før, men spiller ingen rolle . Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Altfor mange For å ramse opp litt: Ramparts Blood Furnace Slave Pens Underbog Sethekk Halls Auch - Crypts Manatombs Er et par til men husker ikke navnet atm De tar 1-3 timer, noen går fort noen tar tid Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Det er skrevet blåposter som sier at instancer er laget runt ca. 1,5 timer spilling. Dette er veldig sant og de fleste instancer har 2 eller 3 bosser. Nå har ikke jeg spilt endgame i lvl 70 men det var sånn med levleinstancer. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Here we go: Nytt tankevåpen jeg fikk i tempest keep og Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) aaaaaaw, så mange . Tenkte å gjøre alle 1-2-3 ganger for å oppleve de/få litt loot. og hvordan få exodar rep? fortsatt mongo AV/runecloth? Endret 3. januar 2007 av chokke Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Shoulder enchants.. hva har man å velge mellom der? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Bare å lete litt her: http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=2773 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The Aldor All of the enchantments below requires Holy Dust which is obtained by completing http://www.thottbot.com/beta?qu=-460. You may only be in a good standing with either The Aldor or The Scryers. Greater Inscription of Discipline Requires The Aldor - Exalted Use: Permanently adds up to 18 spell damage and healing and 10 spell critical strike rating to a shoulder slot item. Greater Inscription of Faith Requires The Aldor - Exalted Use: Permanently adds up to 33 healing and 4 mana per 5 sec. to a shoulder slot item. Greater Inscription of Vengeance Requires The Aldor - Exalted Use: Permanently adds 30 attack power and 10 critical strike rating to a shoulder slot item. Greater Inscription of Warding Requires The Aldor - Exalted Use: Permanently adds 15 dodge rating and 10 defense rating to a shoulder slot item. Inscription of Discipline Requires The Aldor - Honored Use: Permanently adds up to 15 spell damage and healing to a shoulder slot item. Inscription of Faith Requires The Aldor - Honored Use: Permanently adds 29 healing to a shoulder slot item. Inscription of Vengeance Requires The Aldor - Honored Use: Permanently adds 26 attack power to a shoulder slot item. Inscription of Warding Requires The Aldor - Honored Use: Permanently adds 13 dodge rating to a shoulder slot item. The Scryers All of the enchantments below requires Arcane Rune which is obtained by completing http://www.thottbot.com/beta?qu=-428. You may only be in a good standing with either The Aldor or The Scryers. Greater Inscription of the Blade Requires The Scryers - Exalted Use: Permanently adds 15 critical strike rating and 20 attack power to a shoulder slot item. Greater Inscription of the Knight Requires The Scryers - Exalted Use: Permanently adds 15 defense rating and 10 dodge rating to a shoulder slot item. Greater Inscription of the Oracle Requires The Scryers - Exalted Use: Permanently adds 6 mana per 5 sec. and up to 22 healing to a shoulder slot item. Greater Inscription of the Orb Requires The Scryers - Exalted Use: Permanently adds 15 spell critical strike rating and up to 12 spell damage to a shoulder slot item. Inscription of the Blade Requires The Scryers - Honored Use: Permanently adds 13 critical strike rating to a shoulder slot item. Inscription of the Knight Requires The Scryers - Honored Use: Permanently adds 13 defense rating to a shoulder slot item. Inscription of the Oracle Requires The Scryers - Honored Use: Permanently adds 5 mana per 5 sec. to a shoulder slot item. Inscription of the Orb Requires The Scryers - Honored Use: Permanently adds 13 spell critical strike rating to a shoulder slot item. Resistances The enchantments below requires 100 gold in addition to the reputation required. Glyph of Chromatic Warding Requires Lower City - Honored Use: Permanently adds 8 resistance to all 5 schools of magic to a head slot item. Inscription of Endurance Requires The Violet Eye - Honored Use: Permanently adds 7 resistance to all magic schools to a shoulder slot item. Glyph of Shadow Warding Requires Lower City - Honored Use: Permanently adds 20 Shadow resistance to a head slot item. Glyph of Frost Warding Requires Keepers of Time - Honored Use: Permanently adds 20 Frost resistance to a head slot item. Glyph of Arcane Warding Requires The Sha'tar - Honored Use: Permanently adds 20 Arcane resistance to a head slot item. Glyph of Fire Warding Requires Honor Hold / Thrallmar - Honored Use: Permanently adds 20 Fire resistance to a head slot item. Glyph of Nature Warding Requires Cenarion Expedition - Honored Use: Permanently adds 20 Nature resistance to a head slot item. Miscellaneous The enchantments below requires 100 gold in addition to the reputation required. Glyph of Ferocity Requires Cenarion Expedition - Revered Use: Permanently adds 34 attack power and 16 hit rating to a head slot item. Glyph of the Outcast Requires Lower City - Revered Use: Permanently adds 17 Strength and 16 Intellect to a head slot item. Glyph of the Defender Requires Keepers of Time - Revered Use: Permanently adds 16 defense rating and 17 dodge rating to a head slot item. Glyph of Power Requires The Sha'tar - Revered Use: Permanently adds up to 22 spell damage and healing and 14 spell hit rating to a head slot item. Glyph of Renewal Requires Honor Hold / Thrallmar - Revered Use: Permanently adds up to 35 healing, and 7 mana per 5 sec. to a head slot item. Leatherworking Pattern: Nethercobra Leg Armor Requires Honor Hold / Thrallmar - Exalted Use: Permanently attach nethercobra armor onto pants to increase attack power by 45 and critical strike rating by 12. Pattern: Nethercleft Leg Armor Requires Cenarion Expedition - Exalted Use: Permanently attach clefthide armor onto pants to increase stamina by 35 and agility by 12. Pattern: Clefthide Leg Armor Requires Cenarion Expedition - Honored Use: Permanently attach clefthide armor onto pants to increase stamina by 30 and agility by 10. Pattern: Cobrahide Leg Armor Requires Honor Hold / Thrallmar - Honored Use: Permanently attach cobrahide armor onto pants to increase attack power by 40 and critical strike rating by 10. Pattern: Magister's Armor Kit Requires The Scryers - Revered Use: Permanently increase the mana regeneration of an item worn on the chest, legs, hands or feet by 3 mana every 5 seconds. Pattern: Vindicator's Armor Kit Requires The Aldor - Revered Use: Permanently increase the defense rating of an item worn on the chest, legs, hands or feet by 8. Tailoring Pattern: Mystic Spellthread Requires The Aldor - Honored Use: Permanently embroids spellthread into pants increasing spell damage by up to 18 and stamina by 15. Pattern: Silver Spellthread Requires The Scryers - Honored Use: Permanently embroids spellthread into pants increasing healing by up to 46 and stamina by 15. Pattern: Runic Spellthread Requires The Aldor - Exalted Use: Permanently embroids spellthread into pants increasing spell damage by up to 27 and stamina by 18. Pattern: Golden Spellthread Requires The Scryers - Exalted Use: Permanently embroids spellthread into pants increasing healing by up to 51 and stamina by 18. Endret 3. januar 2007 av PyroCX Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 så du mener at twohand arms er best til grinding Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Seriøst? 4k MS og 3k whitecrits? Berserking eller? Det er twohits på de fleste casters på lvl 70 det, før man skaffer seg phatts. ( epxix) Endret 4. januar 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) 3,9k MS crit på cloth? Får ikke helt det til å stemme, du kan umulig ha et så fantastisk våpen allerede nå og for så høye crits må du jo sikkert ha 2500-3000 atp sammen med enrage og deathwish O_o Edit: En liten daff Arechron's Gift du har ja? Da må du vel ha ca. 2600+ attackpower med BS alene for å lande en sånn Mortal Strike (Medregnet Enrage, Death Wish, Blood Frenzy og Trinketen)Har du virkelig det? Endret 4. januar 2007 av Carl M Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Han sa jo han brukte AP trinket, så du må trekke fra det fra regnestykket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå