OnQT Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (Jeg transfera min char & en venn sin 4 ganger hver for å nå 6000gold) Får du beholde gullet og items når testingen er ferdig? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Hvordan er det med økonomi? Forventer ikke et svar som reflekterer priser til BC, men på beta serveren. F.eks 2handers som er bedre enn de som dropper i BWL, er de spesielt dyre? Og hva med andre items osv.? Vanskelig pga økonomien på beta serverne er helt screwa, alle løper rundt med 6k+ gold pga å transfere sine egne chars sånn 5 ganger Kjøpte min 95 dps 2hander for 182gold, men den var en rep reward. Finnes også noen 93 dps 2handers fra quests som er gratis.. Får du fatigue hvis du flyr for langt ut i "verdensrommet"? Nei, når du flyr høyt opp (Du kommer eketremt høyt opp) så begynner man å svinge nedover automatisk COT er Caverns of Time nede i Tanaris ja. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Jeg bare svarte. 7374771[/snapback] I know, gidda ikke lete opp posten du quota bruk quotes btw, lettere å se hva som er quote og hva som er svar. Endret 28. november 2006 av zbegra Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Får du beholde gullet og items når testingen er ferdig? De sletter charsa og cleaner ut alt sånn 5 dager før release Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Oioi, grats med 70 da. Er bare lvl 62 jeg Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ett lite spørsmål til dere som spiller beta. De profilene dere spiller på nå. Vil de fortsatt vere der når BC slippes? Eller fungere det på samme måte som test realm? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Samma måte som test realm / alle andre betaer. Charsa blir borte foreever. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Sier seg jo selv da at du ikke beholder dem.. Folk løper jo rundt med 5k+ gold der pluss at de hadde fordelen av boosta exp. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Fortsatt samme xp rate som før per mob, men mange (jeg hadde til 65) lav xp curve. 300k mer xp per level nå en for 3 uker sia vettu Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Et par spørsmål. Fel iron, er det like lett å få tak i som f.eks. copper (utenfor Orgrimmar kan man jo levle opp til 75 mining på en halvtime), eller snakker vi rich thorium veins som i Winterspring? Primal nether/nether vortex, er dette noe som casuals kan få tak i, eller blir det tilsvarende elementium ore? Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har sett ganske mange fel iron ores - og venner av meg har 375 i mining på level 65 =) Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Korleis blir priser på repair på grønne og blå items som du bytter ut med epics du har frå før av? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 hvordan er Caverns of Times? Er det veldig som en instance hvor du skal hjelpe Thrall elns? Eller hva går det ut på? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Korleis blir priser på repair på grønne og blå items som du bytter ut med epics du har frå før av? De minsker sterkt hvordan er Caverns of Times? Er det veldig som en instance hvor du skal hjelpe Thrall elns? Eller hva går det ut på? Ja du skal hjelpe folk! F eks hjelpe medivh, hjelpe thrall osv, ekstremt kult Har ikke tilfeldigvis et bilde av den mounten? Og er den mounten sånn som bare kan brukes i nye steder, som flying mount er? Denne kan du bruke hvor som helst! Viser picc etterpå! Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Her er et fint lite bilde over halaa med mounten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vil alle verdenene se triste ut med slik utseende, eller vil det vere mange tilfeller av penere plasser slik som disse? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hva is svarte er "Primal might"? er det samme som lava cores ol.? Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Hva is svarte er "Primal might"? er det samme som lava cores ol.? 7377974[/snapback] Primal er BC sitt svar på Essence. Primal Air, Primal Fire, Primal Might, Primal Earth. osv osv. Endret 28. november 2006 av zbegra Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Er egentlig bare Nagrand som er sånn fin og koselig, og inne i eco domes på netherstorm. <3 Nagrand! (Der du får mounten og) Terokkar og Zangarmarsh er ganske fint og, men litt mørkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå