Gå til innhold

Supertirsdag idag hos Netshop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting: om jeg legger varen i handlevogn nå, men venter på å legge inn bestillingen til etter at salget er over, vil jeg få samme pris eller vil den automatisk bli satt opp klokken 14? Skal kjøpe helt nytt system i dag, men vil aller helst ikke få 12 pakker med porto på hver av de... En annen ting: om jeg bestiller nå vil pakken bli sendt i dag eller kan det utsettes til i morgen slik at jeg kan ringe å få slått sammen alle bestillingene?

7376025[/snapback]

 

 

Det ser ut til at prisene blir liggende med tilbudspris selv om de ikke ligger under supertirsdag.

 

Kjøpte en Art 20824 GPS/PDA og ser den fremdeles ligger i butikken til 995,-

 

Så har du varenr så ser du jo om prisen er uendret etter at timen er gått ut.

7376058[/snapback]

 

Har du URL til denne siden, finner den ikke når jeg søker på produktet?

Lenke til kommentar
En ting: om jeg legger varen i handlevogn nå, men venter på å legge inn bestillingen til etter at salget er over, vil jeg få samme pris eller vil den automatisk bli satt opp klokken 14? Skal kjøpe helt nytt system i dag, men vil aller helst ikke få 12 pakker med porto på hver av de... En annen ting: om jeg bestiller nå vil pakken bli sendt i dag eller kan det utsettes til i morgen slik at jeg kan ringe å få slått sammen alle bestillingene?

7376025[/snapback]

 

 

Det ser ut til at prisene blir liggende med tilbudspris selv om de ikke ligger under supertirsdag.

 

Kjøpte en Art 20824 GPS/PDA og ser den fremdeles ligger i butikken til 995,-

 

Så har du varenr så ser du jo om prisen er uendret etter at timen er gått ut.

7376058[/snapback]

 

Har du URL til denne siden, finner den ikke når jeg søker på produktet?

7376163[/snapback]

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=32923

Tror han hadde flaks, den ligger på 1800 nå :(

Lenke til kommentar
synes det er slett at de tilbyr henting av varer på tilbud kun i Sandefjord og ikke i Oslo også

7376213[/snapback]

 

Hei Alle.

 

Det er ganske mye administrering for å få til dette så desverre gjelder dette kun for Sandefjord. Men du må gjerne komme hit og hente da?. Vi har kaffe også vi :-)

 

Spøk ad side. Ser noen lurer på det hjemmePC tilbudet. JA legg bladet til hentes i sandefjord som leveringsmåte så vil det ikke komme frakt på det. Vi fjerner uansett frakten, men for all enkelhetsskyld så legg det på hentes i Sandefjord. Om det bli lagt på en egen ordre eller lagt til som en ekstra vare i en ordre dere har betyr ingenting. Navn og adresse vil bli hentet ut av basen og oversendt til HjemmePC.

 

Håper dere setter like stor pris på disse dagene som det vi gjør. Vi prøver å virkelig svinge oss på disse dagene.

 

Ha en god dag alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...