ArneJ. Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jaja, det er noe med de supertilbudene på netshop, hver gang jeg går inn skal jeg ikke handle noe. Og hver gang ender jeg opp med noe pga det var billig. Denne gangen blei det skjermen BenQ FP202W. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Da er det vel over for denne gang Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ble ikke store gavene til meg selv denne gang, men ble litt forsjellig stasj som jeg skal gi bort i julgave Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Kan vel umulig vere så gale å legge ut linken her ? Siden det bare er ein forbruker som linker til nokon varer som er på tilbud, så lenge det ikkje er den som selger produktet som linker ? 7381554[/snapback] Helt enig. Det er forøvrig jeg som la ut linken og hoster den.. Jeg ser virkelig ikke forskjellen mellom informasjonen i den linken (som kun er info om produkter på tilbud, tilgjengelig for alle) og et hvilket som helst annet tilbud på et produkt som det snakkes og diskuteres om her i forumet hele tiden. Det er jo i vår, som forbrukere, sin interesse å få informasjon om de beste tilbudene! De sier det ikke er lov å ha det her fordi det er reklame for foretaket. På hvilken måte det kan hevdes at det er reklame med et tilbud kun rettet mot forumbrukerne (som jo kan være hvem som helst), i noen annen grad enn å snakke om eller henvise til alle de øvrige tilbudene, det fatter jeg ikke. Hele denne tråden er jo i så måte reklame for Netshop (det er jo det hele supertirsdagen dreier seg om uansett da - et pr-stunt!) og burde ikke vært tillatt. Det sier seg jo selv at det ville ha vært latterlig. 7381844[/snapback] Ved å la linken ligge ute på forumet, ville vi latt Netshop indirekte reklamere for foretaket sitt. Du fikk tilbudet fra forumet, og tilbudet ble fjernet pga reklamering. Når du så legger ut igjen link til samme tilbudet, så har jo Netshop fått reklamen sin akkurat slik de ville. Det er det samme som om jeg skulle latt innleggene hvor tilbudet var quotet stå, og så slettet Netshop sitt innlegg. For det er jo ikke Netshop som har skrevet det? Netshop har beklaget seg og sagt at de ikke tenkte seg om da de la ut forumtilbudet. Vi kan selvfølgelig ikke gjøre annet enn å ta dem på ordet. Såvidt jeg fikk med meg var det ikke noe storslagent tilbud, men det er jo helt klart at Netshop kjøper seg inn i varmen hos forumbrukerne ved å si "her er det et spesialtilbud kun til dere". Bare for å spesifisere hvorfor tråden stenges: De siste innleggene gikk stort sett ut på "Kan du sende meg tilbudet på PM". Jeg tar det som et tegn på at emnet er ferdig diskutert. Nå er Supertirsdag også ferdig, så da får vi heller glede oss til neste gang, og opprette en ny tråd da. Endret 29. november 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg