Gå til innhold

Supertirsdag idag hos Netshop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan vel umulig vere så gale å legge ut linken her ? Siden det bare er ein forbruker som linker til nokon varer som er på tilbud, så lenge det ikkje er den som selger produktet som linker ?

7381554[/snapback]

Helt enig. Det er forøvrig jeg som la ut linken og hoster den.. Jeg ser virkelig ikke forskjellen mellom informasjonen i den linken (som kun er info om produkter på tilbud, tilgjengelig for alle) og et hvilket som helst annet tilbud på et produkt som det snakkes og diskuteres om her i forumet hele tiden.

Det er jo i vår, som forbrukere, sin interesse å få informasjon om de beste tilbudene!

De sier det ikke er lov å ha det her fordi det er reklame for foretaket. På hvilken måte det kan hevdes at det er reklame med et tilbud kun rettet mot forumbrukerne (som jo kan være hvem som helst), i noen annen grad enn å snakke om eller henvise til alle de øvrige tilbudene, det fatter jeg ikke.

Hele denne tråden er jo i så måte reklame for Netshop (det er jo det hele supertirsdagen dreier seg om uansett da - et pr-stunt!) og burde ikke vært tillatt. Det sier seg jo selv at det ville ha vært latterlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...