Gå til innhold

GoW: Co-op hjelpetråd!

Lakus

Anbefalte innlegg

Det som er viktig å tenke på er at alle områder må sjekkes. Selv "in the heat of the moment" må man sjekke.

Spoiler:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For eksempel ligger det en i samme rommet som du skal drepe første Berserkeren. Du må da finne og plukke opp cog-tagen før du dreper berserkeren, for etterpå er det forsent. Da går du videre til neste act.
Endret av Azaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant siste nå ;)

Var den som lå rett etter den 3 døra og rett til venstre, når du holder på med berserkern! Spilte coop i går å kikket på samme området uten å finne den. så jeg trodde jeg hadde funnet den tidligere!

Men men, no er det gjort ;)

Lenke til kommentar

Tok RAAM på Casual i går kveld for å låse opp Insane.

Er på Act 2 på Insane nå, men det er vanskelig!

Trikset for å ta RAAM er å bruke blind fire så mye som mulig når han er helt oppe mot skjulet ditt, også løpe mot andre enden og fortsette med blind fire.

Når han sender Kryll på deg fra langt borte skyter du med siktet.

Fant ut at det var den desidert beste måten, etter at jeg døde med Torque Bow-Lancer-kombinasjonen og Lancer-Sniper-kombinasjonen gjentatte ganger.

Jeg gikk gjennom spillet på Casual, og prøvde å drepe RAAM, det gikk ikke, jeg sugde.

Så begynte jeg på nytt på Hardcore, og prøvde å drepe RAAM, det gikk ikke, gikk like dårlig som forrige gang (og jeg eier ikke tålmodighet).

Prøvde å ta han på Casual igjen og vips, første forsøk, så lå han død.

Brukte bare Lancer.

Skal bli gøy på Insane :wee:

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Syns det var overraskende lett på Insane jeg.. Har blitt drept mange færre ganger enn på Hardcore. Har nok blitt mer rutinert :p Er på Act IV nå, blir sikkert litt vanskeligere nå da, hehe. Gleder meg til RAAM :wee:

Den checkpointen før pumping stationen der du setter ut resonatoren, slet jeg sinnsykt med på hardcore.. prøvde sikkert 20-30 ganger minst. Klarte den på første forsøk på Insane! Brukte dog litt feige taktikker, sprang opp og trigga spawns, sprang ned igjen og tok dem på lang avstand. :w00t:

edit: Klarte jo selvfølgelig å glemme den ene COG tagen ved den første Berserkeren.. så der må jeg tilbake en annen gang, hehe. Har tatt 24 stk til nå.

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar
Den checkpointen før pumping stationen der du setter ut resonatoren, slet jeg sinnsykt med på hardcore.. prøvde sikkert 20-30 ganger minst.

Arg, den er et mareritt!

Det verste er at det tar relativt lang tid å komme seg opp til Pumping Station fra Checkpoint, så hver gang du dør må du hente Torque Bow, gå opp den lille bakken, vente på at de skal snakke ferdig og se på når Theron Guarden hveser.

Jeg lå bare i bakhånd en stund og venta på at crewet skulle drepe et par, så gikk jeg ned hvor Baird og Cole skyterog gjemte meg bak den største dekningen og drepte noen. Så ble det helt stille, så jeg lurte på hva som skjedde, fordi jeg trodde jeg var ferdig, men crewet gikk ikke bort til stedet hvor man skal plante resonatoren.

Så jeg måtte opp i stasjonen, og fikk (takk og lov) følge av Dom, og hui, der kom det Drones og Theron i hopetall. Greide det, da, og jeg kunne kjenne hjertebanken i øra.

Det vanskeligste med det er at de med Torque Bow skyter så hinsides nøyaktig. Du trenger bare å ha hodet ut av dekning i et halvt sekund så får du en pil i hodet, og da er det game over.

Lenke til kommentar

"Look at all that juice!" Yep, irriterende checkpoint det der.

Av en eller annen grunn klarte jeg det tilslutt når jeg også gikk ned på høyre side, sammen med Cole og Baird. Alle andre ganger gikk jeg ned til venstre og ble etterhvert drept av en torque pil.

Endret av Brakara
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...