Gå til innhold

GoW: Co-op hjelpetråd!

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan i alle dager tar man RAAM på insane? Jeg og en kompis sliter sykt... 10 torque bow skudd, og et utall sniper headshots, så kommer han nærme, vi skal løpe over til andre sida, og blir drept av reavers eller kryll på veien/eller når vi er framme.. HVER...J****... GANG

tips? :O

7394323[/snapback]

Skal gå an å ta han. Jeg og en fra forumet (Kongen) tok generalen ved at han brukte bua, mens jeg headshota han med sniperen. Når generalen kom nær kampeplassen vår løp Kongen over til motsat side av vognen mens jeg fortsatte å skyte på generalen fra kampeplassen med maskingevæet. Så løp jeg også til andre siden (når genealen var veldig nær meg) mens Kongen backet meg opp. Så tok vi samme taktiken her også. Når generalen nærmet seg oss kastet jeg to granater på han og han gikk ned i bakken. :yes:

Lenke til kommentar
Ugh, det var da ikke så vanskelig å kjøre den bilen igjennom? Eneste jeg sleit litt med var Ramm i slutten av spillet på hardcore...

Så joina jeg en som var på Ramm på insane, og vi tok han ned men jeg fikk ikke archievement unlocked. Oh well, får vel gjøre det engang til.

7374962[/snapback]

faar bare poeng for aa ta RAAM paa hardcore... noe som jeg sliter med. noen tips om hvordan jeg deper han lett i hardcore og insane? sliter sånn..

Lenke til kommentar

Sørg for å ta med deg granater, Torque Bow, Magnum og Longshot. Ta dekning der du starter. Bruk buen når han har Kryll flyvende rundt seg. Skift til Longshot så fort de forsvinner, og skyt ham i hodet. Kast granater når han nærmer seg. Står han rett foran deg, skyt på ham med Magnum (blindfire, ikke dukk opp). Når han er helt oppe i deg, stikk over til andre siden av vogna. Rinse and repeat.

Lenke til kommentar

Spiller dere Hardcore Co-op får dere ikke achivment'sen "defeat RAAM on Hardcore" Du er nødt å klare han alene!

Tips til å ta han er helt klart Bua. Treffer du 6 hs med bua når kryllsa ikke er der tar du han på hardcore. Det gjorde hvertfall jeg!

Ellers så er jeg ferdig på jobb klokka 8 i morra tidlig å tenkte jeg skulle klare Insane i morra. Noen som er sugen på å slå følge?

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
Spiller dere Hardcore Co-op får dere ikke achivment'sen "defeat RAAM on Hardcore" Du er nødt å klare han alene!

Tips til å ta han er helt klart Bua. Treffer du 6 hs med bua når kryllsa ikke er der tar du han på hardcore. Det gjorde hvertfall jeg!

Ellers så er jeg ferdig på jobb klokka 8 i morra tidlig å tenkte jeg skulle klare Insane i morra. Noen som er sugen på å slå følge?

Mvh

-Shaft-

7396680[/snapback]

Jeg slår gjerne følge, men er ikke hjemme før i 16-17 tida da.. :hmm:

Lenke til kommentar
Ikke helt et co-op spm. Men noen som har kart over å finne alle cog taggene? Eller blir det for mye juks..

7397128[/snapback]

Jeg har funni 28 stk ved hjelp av lista som ligger på nettet, altså juksa.. Første gangen jeg spilte gjennom det, så fant jeg to stk elns, så de er ganske vanskelige å se hvis du ikke går rundt å leiter etter de..

Edit: Ojah.. Kart ja, leste "klart å finne...." jeg. Ikke kart men den lista jeg nevnte:

http://www.xbox360achievements.org/forum/s...ead.php?t=12320

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Hahaha :!:

Løgn!! faktisk!

Hvorfor fikk ikke jeg det da? Må være noe unikt enten med deg eller meg da!

Jeg fikk ikke achivements når jeg tok "bossene" i Co-op! å ja jeg var Marcus og ja jeg var også Dom

Pussig

Forklar meg da dette:

Jeg har fått Achievements for Berserker på hardcore og Corpsern på Hardcore, begge i coop?

Mens RAAM i singleplayer, da får jeg ikke?

Der falt poenget ditt hardt ned :p

Lenke til kommentar

Løgn!! faktisk!

Jeg fikk ikke achivements når jeg tok "bossene" i Co-op! å ja jeg var Marcus og ja jeg var også Dom

Pussig

7397002[/snapback]

Yez! du er en skamløs løyner! Shocking, I know.

Vet ikke, enten er det jeg og co-op partnern min som er noe ufattelig pro, eller så er det noe bogus programmering ute å går. Sier seg selv at det er det første tho, siden GoW umulig kan ha bogus programmering.

Så er det jo egentlig bare Raam som er vanskelig å ta. Corpser må være den letteste bossen jeg har møtt og Berserker er ikke akkurat vanskelig når man vet hva man skal gjøre.

Lenke til kommentar

Løgn!! faktisk!

Pussig

7397002[/snapback]

Jeg har også fått achievments ved å spille coop.

Lenke til kommentar
Ikke helt et co-op spm. Men noen som har kart over å finne alle cog taggene? Eller blir det for mye juks..

7397128[/snapback]

Skal fint gå an å finne disse uten å bruke guider. Jeg har funnet 18 av 30 og skal finne resen av dem ved neste gjennomspilling. Husk at de skal skinne litt svak blåfarge så det er bare å lete litt ekstra, Gears Of War er ikke akkurat Condemned heller da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...