schism Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kanskje litt off-topic men synes det passer å ta det opp her. Noen som er med på å ta missions 2-5 på Insane? Nick: Heffalomp Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Kan jo gøre om emnetittelen til "GoW coop hjelpetråd" eller noe Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 bare å sette igang Lakus ;p kan sikkert hjelpe ett par her og der. Eneste jeg forventer i "betaling" er COG tags om vi finner noen jeg ikke har og at jeg får være Dom =D Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Lite spørsmål...Kom jo nettop til Act 3 (dvs 3-1), og stoppet der på 3-1. Så joina jeg en annen som spillte 3-4 og fikk achievement for å drepe den Corpsern nede i gruva der. Men hvis jeg fortsetter videre derfra, vil jeg også da "få" Completet Act 3 on Hardcore selvom jeg "Hoppet" over 3-1, 3-2, 3-3? Kom til det som er etter Corpsern når man er ute i byen igjen, men så stakk han karen av. Noen som veit hvor Act 3 slutter/Act 4 starter så jeg kan sjekke? 7373842[/snapback] Dette brant jeg meg på da jeg mangla 1 og et halvt chapter av act 2 på insane og fikk ikke fullført. Måtte da spille act 2 chapterne jeg ikke hadde og fikk achievement med en gang jeg hadde gjort det. Så ja, du må fullføre absolutt alt dersom du skal få achievement. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Greier faen ikke å plukke opp den bilen ved bensinstasjonen på hardcore der.. Tar stort sett alle + boomeren, men så.. ja.. Høres ut som jeg kunne trengt litt hjelp på bilen og kryllen også, slik som dere beskriver det.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det skal gå fint an å fullføre den kjøringen alene, klart edet etter 2 forsøk. Det er bare å bånne på, stoppe skifte raskt til UV og trykke av når de kryllene kommer. Tror du tenger å gjøre det to ganger da disse to gangene kommer det mest med kryll. deretter er det bare å kjøre feilfritt, noe som burde være lett, da du kjører så og si en thanks som kjører gjennom det meste. Du vil sansynligvis ende med å fullføre kapitlet med bilden med bitte litt helse igjen (skjedde med meg) Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Greier faen ikke å plukke opp den bilen ved bensinstasjonen på hardcore der.. Tar stort sett alle + boomeren, men så.. ja.. Høres ut som jeg kunne trengt litt hjelp på bilen og kryllen også, slik som dere beskriver det.. 7375371[/snapback] Gi en lyd så skal jeg hjelpe deg jeg har klart det på insane også Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Skal prøve litt nå igjen.. Så må jeg roe meg ned fordi jeg ikke greier det, så skal jeg gi lyd.. Edit: Har som mål å greie hardcore alene egentlig.. Edit2: Hehe, greide det.. Endret 28. november 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Syns det er mye lettere å ignorere Kryll og bare konsentrere meg om kjøringen, ergo null bruk av UV-kanonen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Syns det er mye lettere å ignorere Kryll og bare konsentrere meg om kjøringen, ergo null bruk av UV-kanonen. 7375668[/snapback] Det må jo være ganske vanskelig å komme seg helt til mål da da? Nå kjørte jeg, bråbremsa og skøyt når jeg så/hørte kryllen, og kom i mål på første forsøk med kanskje 75% liv igjen.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Spilte co-op og vi gjorde det sånn at han skjøt bare skjøt når fiendene var samlet. Når de svermet rundt kjørte vi bare videre til vi fikk de bak oss. Hvis han som skyter skyter så overstyrer det kjøringen og bilen stopper automatisk. Så bare kjør på og skyt bare når det er store flokker som er i flokk. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er mye bedre om du vet hvor de dukker opp, stopper opp og kverker de straksens. På insane er det lite håp å ignorere kryll Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Blei detta en sånn coop hjelpetråd eller? Kunne godt ha noen andre enn idiotiske dom som dør med en gang ved min side når jeg skal ta RAAM på hardcore. Skyter han 10 ganger i hue med torque bow, pælmer granater OG løper og skyter med den gunnern som er bak han, men han står der som om ingenting har skjedd.. Forbanna kødd! Edit: Never mind, greide det! Endret 29. november 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Hvordan i all verdens helvette har jeg fått "completet act 5 on hardcore" men ikke fått "defeatet RAAM on Hardcore"?? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Må innrømme at det er svært godt gjort Lakus, det er kun en ting å gjøre! Hele greia på insane! gogo. hf! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Jobber med saken Insane er vanskelig da og jeg spiller en del MP. Noen som vil bli me å kicka den stygge kvisete rævva til RAAM på HardCore om 2 min? Bare så jeg får achievementen min tilbake? Må bare ta en røyk først! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kan sikkert, men tviler på jeg blir med på noe Insane. fikk spørsmål om jeg var rasist (av mudern av alle ting) sist jeg spilte fabrikk delen med Pater Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvordan i alle dager tar man RAAM på insane? Jeg og en kompis sliter sykt... 10 torque bow skudd, og et utall sniper headshots, så kommer han nærme, vi skal løpe over til andre sida, og blir drept av reavers eller kryll på veien/eller når vi er framme.. HVER...J****... GANG tips? :O Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Nå er jeg klar for RAAM-OSING hvis noen blir med Etter det spiller jeg Insane hvis noen er inntressert? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ja, men får jo ikke joina. fikk invite fra Acidia NOR og men fikk bare connection lost =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå