Gå til innhold

GoW: Co-op hjelpetråd!

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lite spørsmål...

Kom jo nettop til Act 3 (dvs 3-1), og stoppet der på 3-1. Så joina jeg en annen som spillte 3-4 og fikk achievement for å drepe den Corpsern nede i gruva der.

Men hvis jeg fortsetter videre derfra, vil jeg også da "få" Completet Act 3 on Hardcore selvom jeg "Hoppet" over 3-1, 3-2, 3-3?

Kom til det som er etter Corpsern når man er ute i byen igjen, men så stakk han karen av.

Noen som veit hvor Act 3 slutter/Act 4 starter så jeg kan sjekke?

7373842[/snapback]

Dette brant jeg meg på da jeg mangla 1 og et halvt chapter av act 2 på insane og fikk ikke fullført. Måtte da spille act 2 chapterne jeg ikke hadde og fikk achievement med en gang jeg hadde gjort det. Så ja, du må fullføre absolutt alt dersom du skal få achievement.

Lenke til kommentar

Det skal gå fint an å fullføre den kjøringen alene, klart edet etter 2 forsøk. Det er bare å bånne på, stoppe skifte raskt til UV og trykke av når de kryllene kommer. Tror du tenger å gjøre det to ganger da disse to gangene kommer det mest med kryll. deretter er det bare å kjøre feilfritt, noe som burde være lett, da du kjører så og si en thanks som kjører gjennom det meste.

Du vil sansynligvis ende med å fullføre kapitlet med bilden med bitte litt helse igjen (skjedde med meg)

Lenke til kommentar
Greier faen ikke å plukke opp den bilen ved bensinstasjonen på hardcore der.. Tar stort sett alle + boomeren, men så.. ja.. :p Høres ut som jeg kunne trengt litt hjelp på bilen og kryllen også, slik som dere beskriver det.. :p

7375371[/snapback]

Gi en lyd så skal jeg hjelpe deg ;) jeg har klart det på insane også ;)

Lenke til kommentar
Syns det er mye lettere å ignorere Kryll og bare konsentrere meg om kjøringen, ergo null bruk av UV-kanonen.

7375668[/snapback]

Det må jo være ganske vanskelig å komme seg helt til mål da da? Nå kjørte jeg, bråbremsa og skøyt når jeg så/hørte kryllen, og kom i mål på første forsøk med kanskje 75% liv igjen..

Lenke til kommentar

Spilte co-op og vi gjorde det sånn at han skjøt bare skjøt når fiendene var samlet. Når de svermet rundt kjørte vi bare videre til vi fikk de bak oss. Hvis han som skyter skyter så overstyrer det kjøringen og bilen stopper automatisk. Så bare kjør på og skyt bare når det er store flokker som er i flokk.

Lenke til kommentar

Blei detta en sånn coop hjelpetråd eller? Kunne godt ha noen andre enn idiotiske dom som dør med en gang ved min side når jeg skal ta RAAM på hardcore. :) Skyter han 10 ganger i hue med torque bow, pælmer granater OG løper og skyter med den gunnern som er bak han, men han står der som om ingenting har skjedd.. Forbanna kødd!

Edit: Never mind, greide det! :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Hvordan i alle dager tar man RAAM på insane? Jeg og en kompis sliter sykt... 10 torque bow skudd, og et utall sniper headshots, så kommer han nærme, vi skal løpe over til andre sida, og blir drept av reavers eller kryll på veien/eller når vi er framme.. HVER...J****... GANG

tips? :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...