Lakus Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Har kommet til Act 2 på Hardcore hvor man skal kjøre bilen og skyte Kryll med UV kanonen på toppen, men trenger hjelp til dette! Spillte med en engelskmann hele act 1 og fram til dit, men da måtte han stikke og alene klarer jeg det ikke. Så om noen herfra hadde giddi å hjelpe meg litt her og eventuelt videre i Act 2 Hardcore hadde det vært flott. EDIT: Gjorde om emnetittelen ettersom det har kommet en del fler spørsmål Endret 29. november 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Uff, husker Pater dytta meg opp i tårnet når vi skulle kjøre. Jeg kan hjelpe, om du vil, men vil trenge ett par forsøk på å huske hvor alle kommer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 OBS til de som kanskje er villige: Dere skyter, jeg kjører, det er sånn det funker her! Takker Ghaudan, kan jo prøve. Er gamertaggen din Ghaudan? Isåfall inviterer jeg deg snart. (15-20 min ca, må spise litt mellom all spillinga:P ok?) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Sillinde, er greit for meg om du kjører fikk ikke lov sist kompisen min fant ut at jeg skøyt bedre og begge kjørte like bedritent uansett ^^ bare si ifra her, eller send en melding på xbox'n når du er klar så svinger jeg meg online Endret 27. november 2006 av Ghaundan Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Du må bare høre på Stranded-fyren og skyte som et helvete. Greide det på første forsøk på Hardcore. Hvis de kommer opp i deg så skyter du vilt rundt deg, det skal gå. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 hardcore? O_o oi, tenkte det var insane igjen jeg. Jaja, da burde det jo gå greit Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Hehe, jaja prøve rå skyte villt osv men han engelske så bare framoer uansett hvor mye jeg skrev å jamra meg! Men Ghaudan, hadde vært flott om du hadde sendt en mld på Live når du logger på, har sendt friend request! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 peller meg online nå Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Deprimerende at jeg må gjennom det der en gang til på insane. Slet nok som det var med hardcore. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Sånn, der var det fiksa. Kom i mål med en millimeter i helse og en hel hærskare med kryll i nakken Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Tusen takk til Ghaudan som hjalp meg med dette på null komma niks! Hvis det er noen flere som føler for å enten hjelpe meg videre, eller bare ha noen å spille med, så si nå i fra. Men for øyeblikket skal jeg se Rome på TVNorge. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kanskje senere, men har lovet en kompis at jeg skulle spille litt med han nå Plus jeg hater de fordømte små svarte krapyla, blir nesten rasistisk om man spiller der du har kommet på insane Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Neida, du trenger absolutt ikke Ghaudan, gjort nok Men hvis noen andre vil spille starter jeg igjen nå! Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) .............. Endret 27. november 2006 av gitarfreak Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Lite spørsmål... Kom jo nettop til Act 3 (dvs 3-1), og stoppet der på 3-1. Så joina jeg en annen som spillte 3-4 og fikk achievement for å drepe den Corpsern nede i gruva der. Men hvis jeg fortsetter videre derfra, vil jeg også da "få" Completet Act 3 on Hardcore selvom jeg "Hoppet" over 3-1, 3-2, 3-3? Kom til det som er etter Corpsern når man er ute i byen igjen, men så stakk han karen av. Noen som veit hvor Act 3 slutter/Act 4 starter så jeg kan sjekke? Endret 27. november 2006 av Lakus Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Lite spørsmål...Kom jo nettop til Act 3 (dvs 3-1), og stoppet der på 3-1. Så joina jeg en annen som spillte 3-4 og fikk achievement for å drepe den Corpsern nede i gruva der. Men hvis jeg fortsetter videre derfra, vil jeg også da "få" Completet Act 3 on Hardcore selvom jeg "Hoppet" over 3-1, 3-2, 3-3? Kom til det som er etter Corpsern når man er ute i byen igjen, men så stakk han karen av. Noen som veit hvor Act 3 slutter/Act 4 starter så jeg kan sjekke? 7373842[/snapback] Hvis du er kommet tilbake til byen så er du på act 4. Den starter når du kommer opp fra gruven. Da ser det nok ut som om du ikke har mottatt achievementsene for act 3. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Huff.... hater både veien ned til gruven, og de små svarte drittesekkene der nede! EDIT: Noen som vil være med å ta dem i 4-5 tiden i morgen ettermiddag? PS: Aldri drikk siste delen av en Pepsi Max flaske som har stått de siste 3 døgnene på rommet ditt Endret 28. november 2006 av Lakus Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ugh, det var da ikke så vanskelig å kjøre den bilen igjennom? Eneste jeg sleit litt med var Ramm i slutten av spillet på hardcore... Så joina jeg en som var på Ramm på insane, og vi tok han ned men jeg fikk ikke archievement unlocked. Oh well, får vel gjøre det engang til. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Ugh, det var da ikke så vanskelig å kjøre den bilen igjennom? Eneste jeg sleit litt med var Ramm i slutten av spillet på hardcore... Klarte det ikke aleine ser du Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Trikset med å kjøre bilen er rett å slett at du må STOPPE bilen og begynne å skyte når Kryll kommer. Som de sier på begynnelsen: you don't have enough juice to manage both. Hvis du kjører mens du skyter vil du derfor gjøre mindre skade, og strålen vil vare lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå