Gå til innhold

Mus og tastaur i ett

Anbefalte innlegg

Eg veit dette er eit tema som har vært oppe før, men etter å søkt på forumet så fant eg ikkje nokre klare svar. Prøver derfor ein gong til.

Har ein pc i stua som eg skal styre fra godstolen. Surfe på nettet, sende mail og slikt. Vil derfor ha mus og tastaur i ett, trådløst sjølvsagt. Då tenker eg ikkje Clas Ohlson typen. Det bør helst være med trackball. Har vært inne på PSdata, Cc Keyboard With Trackball 3 Mousebuttons 23 Mulitmediakeys, men det var så lite informasjon om dette produktet der. Er det nokon som har prøvd det, eller eit tilsvarande? Kanskje er det nokon som veit om andre modellar som er betre.

Gode svar mottas med takk.

Me gjør så godt me kan

[ Denne Melding var redigert av: The 5 element på 2002-11-16 13:32 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lenge vert på jakt etter no lignende til min MediaBox, men uten hell, du gam meg nytt mot til å lete og....

-Lurer på om det kan være dette som de har på PS (ikke sikker)Det er jo ikke trådløst da.

Litt lite bilde, men.....bedre enn ikkeno!

ic_421.jpg

Lette videre og fant endelig noe som kunne funke.

-Dette virker jo interresant. Fant det på http://www.inpace.com kan bestilles over nettet da!

wk1.jpg

Dette oxo, funnet på Keyboardco.com

1525WTB_wireless_keyboard.jpg

Sjekk ut: http://www.keyboardco.com/ der finnes mange forskjellige trådløse multimediatastaturer.

Håper dette hjelper!

Lenke til kommentar

Henger meg på der eg! -Mail sendt. Ser ut som om de tar £20 for å sende til Norge, det blir ca 230kr det. Delt på tre, ca 75 spenn, altså 765kr pr keyboard. Ikke så gærli det da!

-Men hvordan er det med norsk moms og skatt på det hele, må vi punge ut en formue der eller?

[ Denne Melding var redigert av: DrSpawn på 2002-11-17 02:37 ]

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

No er tastaturet kommet i hus. Det vart sjølvsagt ikkje slik som på bilde. Dei har "forbedra" det. Dvs. at rullemusa er bytta ut med ein slikt pad som du trykker ned og styrer musa på den måten. Det var ein skikkelig nedtur, for eit sånt system har eg, men det var eg ikkje fornøyd med. Ellers så er eg litt usikker på rekkevidden. Har testa det litt, men kom ikkje lengre enn 4m. Har ikkje fått testa det skikkelig, har litt for mykje andre ting som må være ferdig.

Når det gjelder pris så kom det på £71.06, i tillegg til 24% moms. Så total prisen vil variere litt alt etter kursen den dagen, men rundt 1000,- må ein rekne med. Kom som vanleg postpakke, og istadenfor å la posten ta seg av fortollinga gjorde eg det sjølv. Var berre å ta med seg fakturane på tollkontoret, betalte kontant, og dei faksa kvitteringen på at det var fortolla til posten. Hadde pakken hjå meg 2 dagar etterpå.

Så konklusjonen blir at eg for øyeblikket er skuffa, mest pga at det ikkje var rullemus. Det kan jo hende det vinner seg når eg får tid til å sitte litt i godstolen og bruke det.

Fleire spørsmål, send mail til [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...