Gå til innhold

MS: Zune spørsmål

zicoz

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f

Jeg har gjort det, det var rotete ja ;) Men jeg trodde alt ble sendt fra samme sted så jeg oppga 700 dollar som pris på alt, men så kom jo tingene fra tre forskjellige steder så jeg håper de sjekker prisene før de fikser momsen, eller blir det dyrt. hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Hvordan er statusen på pakken din, OptiRock? Min står i "customs". Håper virkelig ikke de bryr seg om prisen jeg skrev når jeg booket inn, for den var veldig feil.

Lenke til kommentar

Customs her også. Prøvde å legge til info om pakkene mine etterpå, siden jeg glemte å booke. Men regner med at all informasjon følger med pakkene.

Nå står det ikke lenger customs. Da går jeg ut ifra at pakken nå er levert til posten norge. Og at jeg kan hente den om ikke så altfor lenge. Posten er skumle, de tar seg faktisk betalt for forsikring av pakker. I USA er pakken forsikret gratis, og jetcarrier forsikrer også pakken din gratis, helt til de gir den fra seg til posten. Tåpelig. Nei, her i furet værbitt gjør vi det vanskelig.

Skal krysse fingrene mine for dine $700, hva fikk deg egentlig til å oppgi den summen? Informasjonen følger nok med pakken din også skal du se.. ellers blir det en jævlig F.U.B.A.R historie. Kanskje du til og med har mulighet til å få tilbake hvis du betaler for mye moms? Men dette kan ikke jeg, bare spekulasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg skrev så mye fordi jeg trodde alt ble sendt sammen (bestillte noe greier for en kamera i tillegg). Men jeg fikk faktura i dag ja. De fulgte KUN informasjonen jeg hadde lagt inn. Så prisen ble 1000 kr dyrere. Hva faen??

Lenke til kommentar

hallo, satt sett litt på zune selv og fikk lyst på den, men går det ann å legge inn filmer osv inn på den eller må det være kjøpt fra ms sin zune side eller hva man skal kalle det, hvor dyrt ble det for dere med frakt sann ca når dere kjøpte den, er ebay stedet å kjøpe, en kamerat av meg kjøpte fra amazone.com og betalte 200 kr for en cd med frakt men fikk den aldri:/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hallo, satt sett litt på zune selv og fikk lyst på den, men går det ann å legge inn filmer osv inn på den eller må det være kjøpt fra ms sin zune side eller hva man skal kalle det, hvor dyrt ble det for dere med frakt sann ca når dere kjøpte den, er ebay stedet å kjøpe, en kamerat av meg kjøpte fra amazone.com og betalte 200 kr for en cd med frakt men fikk den aldri:/

7704556[/snapback]

Du kan legge inn egne filmer men du må nok konvertere dem først fins mange forskjellige programmer til dette.

Du kan kjøpe den på it24.no bestilte en der idag og jeg håper at den kommer i morgen. Prisen der er 2095 + 30 kr frakt!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

så no har jeg fått zune i huset:D

men sliter med å få kopiert musikk til spilleren.

på spilleren står det bare Connected, men zune programmet finner ikke spilleren:(

prøvde dette:

1. right click on my computer -> manage.

2. then click on local users and groups and click on groups.

3. right click at groups and choose "New group..."

4. type in USERS as group name.

5. in the members field, click on the "Add..." button.

6. enter you username and click on "Check Names"

7. click OK to add that user

8. click create when you are done with adding users

Repeat the same steps for creating the INTERACTIVE user group.

men får beskjed om: The account allready exist..

HJELP:(

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...

Spør om hva som helst i tråden her, så skal jeg svare så fort som mulig, 4 timer av gårsdagen gikk med på å fikse all dritten som må til for å få Zune til å virke på norsk 32 bits Vista. Men nå virker alt fin her, og jeg må bare si at denne gruser Ipod classic noe så voldsomt!

Bestillte Zune 80 på It24, hentet den på posten 2 dager senere, til den nette sum av 1942,-.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...