Gå til innhold

MS: Zune spørsmål

zicoz

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f

Det skal jeg vet du ;) Vet du noe om AKG-headsetet forresten? Håper jeg bare får Zune neste uke, ellers bestiller jeg meg en selv, for nå er jeg lei av å vente :p hehe

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skal jeg vet du ;) Vet du noe om AKG-headsetet forresten? Håper jeg bare får Zune neste uke, ellers bestiller jeg meg en selv, for nå er jeg lei av å vente :p hehe

7546311[/snapback]

dæven.. stooor kjøp jo.. gler meg til testen din:D

et GODT råd: kjøpe Bose headsett isteden for AKG!

var hi-fi messe i molde, testa 4 headsett i prisklassen 3000. bose var desidert best :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

MysticoN: 3000 kr blir litt i meste for meg. Er ikke SÅ opptatt av headset ;) men takk :) Bestiller fra Amazon tenker jeg. har opprett amerikansk adresse via www.magnum.no, så det skal gå bra. Har ikke betalt han ennå, men jeg skal betale 2000 kr (når jeg motta den), jeg tenkte å gi han litt ekstra for jobben. Hvis jeg får den av han altså, ellers blit det bestilling på Amazon.com.

kazzkizz: Microsoft ser jo på dette som et langsiktig prosjekt, så jeg tviler sterkt på at de trekker den etter bare en måned :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Okidoki :)

Som sagt berre rykter eg har høyrt. Men salget går dårleg sant?

Synst det er litt rart...

7548942[/snapback]

Aner ikke faktisk. Følg med på www.zuneinsider.com der kommer det noen salgstall vil jeg tro. Den selger ikke så veldig bra i forhold til ipod, men vi får se når den kommer til resten av verden :)

Lenke til kommentar
MysticoN: 3000 kr blir litt i meste for meg. Er ikke SÅ opptatt av headset ;) men takk :) Bestiller fra Amazon tenker jeg. har opprett amerikansk adresse via www.magnum.no, så det skal gå bra. Har ikke betalt han ennå, men jeg skal betale 2000 kr (når jeg motta den), jeg tenkte å gi han litt ekstra for jobben. Hvis jeg får den av han altså, ellers blit det bestilling på Amazon.com.

kazzkizz: Microsoft ser jo på dette som et langsiktig prosjekt, så jeg tviler sterkt på at de trekker den etter bare en måned :)

7548926[/snapback]

får et BOSE til 1400 også

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Hva heter det? :) 1400 kr er fortsatt mer enn jeg har lyst til å bruke på headphones, men det kan jo endre seg :)

Lenke til kommentar
Hva heter det? :) 1400 kr er fortsatt mer enn jeg har lyst til å bruke på headphones, men det kan jo endre seg :)

7550293[/snapback]

denne skal koste rundt 1400.

nesten like bra lyd i som den jeg har, men denne holder ikke lyd like godt ute og inne.. topp headsett begge 2..

tror nokk ikke at du kommer til å bli skuffa over noen av de. men la oss ikke gå for mye OT her, vil ikke at posten din skal bli låst.. så feel free to send meg en PM vist det er noe mer du lurer på:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Sendte deg en PM ja ;)

4 dager til jeg skal få spilleren nå. Håper bare jeg får den. Ellers blir det bestilling og 2 ukers venting :( Prøve å få til en test hvordan den fungerer med Xbox 360 og også hvordan Home A/V-pack fungerer :) Blir litt filming + bilder da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

I kveld prøvde jeg å innstallere Zune-softwaren på pcen. Og for oss som har ikke-amerikansk pc var det ikke bare bare å få det innstallert. Men etter 30 minutters prøving og leting etter fremgangsmåter på diverse fora gikk det endelig :)

Anbefaler å bruke DENNE til hjelp når dere har fått dere Zune og skal innstallere software :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jaja. Jeg fikk ingen Zune i dag :( Så nå har jeg gitt opp å få den av han fyren, så jeg har bestillt den på Amazon.com. Nå har jeg den hvertfall innen tre uker :) I mens kan jeg kose meg med å organisere musikken min på pcen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...