CurSe Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Har bestilt noen spesielle covre fra eBay og en av dem er til min Alien Quadrilogy-boks. Selgeren sendte nettopp mail og spurte; could you give me the width across the spines of your Quadrilogy. The Studio as released different sizes and I want to make sure I send you the right case It should be about the same size as 4 standard Amaray Den boksen har jeg ikke her på hybelen, men det er denne versjonen jeg har: Alien Quadrilogy Noen som kunne målt boksen sin og publisert størrelsen? Endret 27. november 2006 av CurSe Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 4,7 cm bred. 19 cm høy. Ville allikevel passet på at den er ørlite større, da den jo selvfølgelig må passe inni den andre boxen. En ting though; hvorfor kjøpe denne boxen når du allerede har en fin box? Ville heller vurdert å kjøpe en slik box til en serie jeg har i separate cover. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Min boks fikk seg en liten støyt etter at jeg lånte den bort så jeg pakker den inn i en ny boks Edit: Arf så uhøflig av meg, tusen takk for målene Endret 27. november 2006 av CurSe Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) 4,7 cm bred. Hm.. Min er mer 6.5 cm bred. Edit: Vi har 2 forskjellige bokser ser jeg. Jeg har denne: Endret 28. november 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Argh uansett hvor mange ganger du sier til kompisene dine pass god på coveret så ender det ødelagt. Deror låner jeg kun mine filmer til to av mine filmfantast film kompiser og disse to passe like god på mine covers som om de var deres egne. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Verste jeg vet er å låne vekk filmer som er har omslag laget av papir. Er det en single DVD, med pappomslag, får de bare låne filmen inni, ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå