Vidar Busk Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har hatt skjermkortet mitt i nøyaktig 3 dager. Men jeg har merket merkelige heteslag i datamaskinen! Der den har målt opp i 70 grader i load. Viften ser ut til å hoppe "opp og ned" i steden for å gå i rette sirkler. Som et skeivt bilhjul (om du skjønner). Er bare å tå på vifta svakt så stopper den. Dette er neppe normalt! Noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Bruk garantien, bytt det! Ikke noe vits i å prøve å fikse ødelagte varer som man har garanti på Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Bruk garantien, bytt det! Ikke noe vits i å prøve å fikse ødelagte varer som man har garanti på 7372553[/snapback] Skal se om jeg får bytta inn mitt ødelagte koss headset også å da få bytta ut alt til et Nvidia kort. ALDRI MER ATI! Skal ringe komplett i morgen. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvis Koss headsetet er gammelt, er det dekket av livstidsgarantien. OT: nVidia ftw!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå