dennis88 Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Når kommer egentlig morrowind til xbox? Jeg leste en test av det her, for noen uker siden, men alle butikkene sier at det ikke har kommet enda...Når kommer det? Det skulle jo egentlig komme i september...Og det kom til USA i juni! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Det sto i SpaceNews at de fikk det 8/11 tror jeg. De har det ikke. :sad: Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Som det står i omtalen du referer til, skulle spillet lanseres i går her i norden. Jeg er ikke hjemme nå og husker ikke linken til Ubi Soft sin oppdaterte releaseliste. Det kan jo hende det har blitt litt utsatt av ukjente grunner. Lenke til kommentar
daf Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 jeg har hørt at det kommer ut i oktober . men det gjorde ikke det .jeg jobber jo på space world og der sto det i et blad som dem fikk Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Ubisoft har 22.11 som utgivelsesdato,samme på tothegame. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 jaja, får nå håpe at det kommer til den datoen da...Men jeg har en mistanke om at det kommer til å bli utsatt en gang til... :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå